Ja dat is zeker wel leuk om een keertje te doen. Ik moet wel toegeven dat ik het na 1x ook wel weer gezien had. Maar ik ben wel blij dat ik er geweest ben.
Ja, onlangs nog geweest. Was er al jaren niet geweest. Mocht je de safari in gaan... ga dan met de bus i.p.v. eigen auto als het druk is. Toen wij gingen was het best druk en kon je met de auto alleen maar aanschuiven. Wij hebben de bus genomen en waren zo aan de beurt. Kids vonden de roofvogelshow indrukwekkend. Veel plezier!
Wij vinden het heel leuk, je moet wel even vantevoren bedenken hoe je het park door wilt. Want het is behoorlijk ver lopen allemaal. Je kunt naar het eind lopen en dan met de bus of de boot terug bijvoorbeeld, maar als je de boot wilt moet je even goed op de tijden letten. Het is best even een planning, ook nog de vogelshow en het voeren van de apen.
Wij zijn 2 jaar geleden geweest....het is een safaripark en geen dierentuin. Als je pech hebt staan de beesten ver weg en zie je er niet zoveel van. De boot was leuk, maar echt iets zien deden we daar ook niet XD
Er zijn 2 busroutes en ik geloof 2 wandelroutes. En de boot. Als je even kijkt op de plattegrond hoe het het makkelijkst is, kan je alles zien in principe. Ik heb de autosafari nooit gedaan, maar in de bus wordt ook veel verteld over de dieren en kan je hoorns, huid etc bekijken. En ze nemen soms een andere route als het druk is op een bepaald stuk. Wij vinden het een leuk park met de afwisseling van bus en boot erbij!
Ja erg leuk! Wij hebben alle dieren kunnen zien, ook soms van heel dichtbij. Wij gingen met de bus erdoor heen en konden op een gegeven even niet verder omdat er giraffes over de bus heen stonden. Vond het erg bijzonder.
Wij zijn vorig jaar een weekendje daar geweest, geslapen op het Safari Resort. Misschien omdat het te warm voor de dieren was (meivakantie) dat we ze daarom niet zagen in het park, of omdat het mega druk was, maar ik vond het niet heel bijzonder.. het resort daarentegen was heel erg leuk, je sliep “tussen” de dieren, had veel verschillende dieren op het resort die je allemaal kon bekijken en er was daar ook genoeg te doen voor kinderen. Als je enkel gaat voor het park, is het van mij geen aanrader. Ga je in combi met het resort dan zeker doen!
Wij zijn er 1 a 2 jaar geleden geweest en vonden het tegenvallen. Was dat we gratis kaarten hadden gewonnen. Maar zullen er niet snel nog eens heen gaan.
Erg leuk! Vooral de bussafari's niet overslaan (is echt leuker dan met eigen auto!) en de roofvogelshow is ook erg leuk. Boot vind ik persoonlijk het minste.
Wij zijn vorig jaar geweest, al vroeg bij het park en eerst met eigen auto door het park, giraffen die aan je autoruit likken, de kinderen hebben het daar nu nog over. Daarna door het park gelopen, en aan het einde met de boot safari weer terug. Wij vonden het een leuk park. Leuke afwisseling van auto, wandelen etc. Vond het wel erg veel om op 1 dag te doen, zeker met kleine kinderen. De shows hebben we moeten over slaan omdat dat te veel werd voor mijn toen bijna 3-jarige.
Wij zijn er vorig jaar zomer geweest. Leuk om een keer te zien maar zal niet zo snel nog een keer gaan. We zijn heen gegaan met de boot en terug gelopen. Looproute vond ik erg leuk. Daarna nog de autosafari gedaan. Was minder leuk. Erg druk dus file rijden.
Wij zijn er vorig jaar geweest. Een weekendje op het resort. Was leuk voor een keer maar niet om snel weer te gaan. Waarschijnlijk over een paar jaar weer als de kinderen wat groter zijn.
Heel leuk park, maar wat mij betreft niet voor hele jonge kinderen (onder de 4), omdat je vaak best een eindje moet lopen van het ene verblijf naar t andere...