Mijn dochter heeft deze loopfiets voor haar verjaardag gehad maar ze past er nog echt niet op, maar ik heb wel het idee dat ze het echt leuk vind, ze begint al te stralen als ze hem ziet en wordt ook boos als ik zeg dat ze er nog niet op kan. Ze heeft ook 2 loopautos maar die worden alweer te klein, ik ben dus op zoek naar een loopfietsje voor in de tussentijd. welke raden jullie aan waar ze gelijk al op kan?
De puky wutsch is meer een loop-driewielertje. Die blijft dus staan als je afstapt . De andere is echt een tweewieler. Ik oriënteer me ook, maar bij ons wordt het waarschijnlijk de driewieler.
Deze, Puky LR M, ook wel Puky Starter genoemd. Heeft 2 wielen en 10 inch banden. Mijn dochter kon er ook op vanaf 83 cm. De meeste loopfietsen zijn groter, met 12 inch banden en dan ook hoger zadel. Puky Wutsch heeft 4-wielen, daar was mijn dochter al snel op uitgekeken.
https://www.gamma.nl/assortiment/houten-driewieler/loopfiets/p/B505849 Met 20 % keuzekorting nog een leuke prijs ook. Deze kun je zowel 3 als 2 wielen van maken. Onze zoon van ongeveer dezelfde leeftijd vind hem heel stoer!
Wij hebben hem in Elst (gld) gezien en gepast. In een speelgoedwinkel, alleen geen landelijke keten. Misschien googelen op een speelgoed winkel bij je in de buurt?
Kunnen ze hier wel een langere tijd op? Kan je zadel verhogen ofzo? Hier wil ik een loopfietsje voor haar 2e verjaardag kopen, duurt nog even maar ben me aan het oriënteren.