... of misschien wel wakker worden van de misselijkheid... Ik weet het niet. Ik weet alleen dat de nachten echt niet interessant zijn! De emmer staat langs mijn bed, maar zover komt het gelukkig nooit. Iemand tips? Dank je!
nee, ik had het ook de hele dag en de hele nacht door en het is heel vervelend. Probeer half rechtop te liggen (extra kussen) en wat crackers naast je bed zodat je geen hongergevoel krijgt want daar werd ik juist misselijk van.
Eten... Ik kreeg een misselijk gevoel als ik telang niet had gegeten. Heb nooit gespuugd trouwens. Echt honger-misselijk. Ik at regelmatig voor het slapengaan nog een dubbele boterham met pindakaas. Zeker als ik overdag weinig had gegeten. En 1 keer ben ik midden in de nacht een boterham gaan smeren.. Hier werkte het prima.
Hier ook voor het slapen gaan altijd wat gegeten. Anders werd ik ook erg beroerd in de nacht en ochtend omdat ik anders te lange tijd niet gegeten had. Hopelijk helpt het ook bij jou!
Ik eet nu sind kort ook altijd nog wat vlak voor het slapen gaan en ik ben minder misselijk. En...ik slaap er veel beter door, aangezien ik niet meer wakker wordt van mijn honger gevoel
Dank je dames, ik ga het zeker proberen. Overdag weet ik wel blijf met de misselijkheid, maar 'snachts lig je ook maar in bed hé...