Kwam er net achter toen ik naar de wc ging dat ik een beetje bloedverlies had. Het was niet veel en er zat ook een soort van draadje in. Heb verder nergens last van... Wat zou dit kunnen zijn? Ik maak me nog niet echt zorgen maar vind het toch een beetje eng..
Kan me voorstellen dat je het eng vind ! Zou ik ook vinden Het kan oud bloed zijn. Ben hier op het forum regelmatig verhalen tegen gekomen waarin bloedverlies helemaal geen gevolgen heeft gehad voor de zwangerschap ! Froukje
de kans dat er een adertje knapt is groter. Dat zou het kunnen zijn. Als je het niet vertrouwd altijd even de vk bellen
Het kan zijn dat je een beetje bloedverlies hebt van het vrijen of van de grote boodschap op de wc. Ook kan er een adertje geknapt zijn. Het hoeft echt niks te betekenen. Als het aanblijft en je vertrouwd het niet, bel je even je vk, dan mag je misschien even het hartje komen luisteren.
Heb er geen krampen bij nee. @t Ellen: hoe weet je dat de kans op een gesprongen adertje nu groter is? Is dat een feit?
Omdat alles veel meer doorbloed is... Als je je onzeker voelt, bellen! Kun je misschien morgen even terecht voor de zekerheid en je eigen geruststelling!
Ik loop bij een gynaecoloog om medische redenen maar ik heb dinsdag een afspraak met mijn arts en daar ga ik het sowieso even melden. Die kan het misschien doorgeven aan de gyn of in m'n gegevens zetten. Ik heb na die keer vanmorgen geen bloed meer verloren of pijn gehad dus is waarsch een adertje geweest ofzo wat is gesprongen. Ben al een stuk geruster. Allemaal superbedankt voor jullie snelle reacties!