Wij hebben sinds enkele weken een Rowenta robotstofzuiger, de explorer s75 . Superblij mee maar er is 1 ding waar ik niet aan uit geraak en ook niet in de handleiding terugvind: Als hij vastloopt aan het tapijt geeft hij een alarm, als we hem dan bevrijden weten we niet hoe we hem kunnen laten verdergaan. Hij begint dan alles opnieuw te doen. Het tapijt doet ie meestal ergens op 80% dus het is te stom dat hij dan helemaal opnieuw begint. Iemand die dat toevallig al gevonden heeft hoe dat wel kan? Of bestaat die functie misschien gewoon niet?
Mijn i robot bevrijd ik op de plek zelf van het probleem. En druk op de knop op het apparaat en gaat verder. Of soms doe ik het via de app. Zet ik hem op pauze en bevrijd hem van zijn probleem en druk weer op verder in de app. Dit zou toch ook bij Rowenta moeten werken zoiets. En niet dat hij helemaal opnieuw begint.
Slim van eerst op pauze te drukken inderdaad. Zo een simpele oplossing waar ik nog niet aan gedacht heb dankjewel! Volgende keer als ie vastloopt eens proberen Man en ik zijn alle 2 niet zo van de technische snufjes zoals je ziet haha
Kun je hem niet gewoon een duwtje geven? Of zit hij dan echt zo vast dat hij opgetild en losgemaakt moet worden? Ik heb helemaal geen ervaring met een robotstofzuiger, dus misschien schrijf ik nu iets heel doms
Dan blijft hij gewoon staan helaas. Vanavond heeft ie gewoon alles goed gedaan dus nog niet kunnen uittesten verder stofzuigen was zo een van die taakjes die soms wat te lang bleven liggen, ons huis is nog nooit zo stof en kruimervrij geweest sinds we dat ding hebben. Top aankoop geweest