Roodbloed met stolsels

Discussie in 'Miskraam' gestart door nooatje, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb 19 maart positief getest en toen begon er ook een beetje rood bloedverlies dat hiled 2 dagen aan 1 maandverbandje vol ongeveer. Toen niks meer en de testen werden vanaf toen ook alleen maar donkerder (zie mijn album). Eergisteren nog getest en echt een knaller maar toen gisteren bloedverlies, het was rood en er zaten ook 1 keer stuk of 3 stolsels zo groot als een pinda ongeveer in en een sliert. Had er ook een half uurtje kleine krampjes bij niet veel! Het heeft in totaal 3 uurtjes geduurt en was 1 maandverbandje vol ongeveer. Vandaag alleen nog een beetje bruin wat waarschijnlijk van gisteren is geweest. Kan dit nu al een miskraam zijn geweest of komt er dan nog meer. Omdat het nu al gestopt is namelijk. Krijg 10 april pas een echo. Wil wel morgen bellen en vragen of het ook eerder kan!
    Groetjes Noaatje

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar kun je helaas weinig van zeggen: kan een miskraam zijn geweest, (die hoeft namelijk niet perse met vee bloed/stolsels gepaard te gaan, omdat het ook gebeurt dat je lijf het weer opneemt). Maar kan ook een innesteling zijn of een andere reden voor de bloedingen. Dat weet je pas bij een echo, en als die goed is, heb je helaas weer geen enkele garantie dat het ook goed blijft gaan.
    Bij bloedverlies gaat het in 50% van de situaties om een miskraam of de eerste voortekenen daarvan en de andere 50% zijn door andere oorzaken.
    Hopelijk mag je dus eerder voor een echo, want nu nog anderhalve week wachten is wel lang.
    Sterkte ermee!

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb dit ook gehad om de nabij 6 weken, 8,5 week en 12 week helder rood met stolsels ! Bij mij is het gewoon goed gegaan! Dus het hoeft niet perse een miskraam te zijn geweest! Bij mij gebeurde de eerste keer op een zondag ben toen gewoon naar de spoedeisende hulp gegaan! Daar was toen al een kloppend hartje te zien! Dus als je echt heel veel zorgen maakt zou ik gewoon bellen hoor! Sterkte ermee

4. nooatje

nooatje Niet meer actief

Dankjewel meiden,

Wil idd wel graag snel een echo maar ze doen daar soms behoorlijk moeilijk over vind ik. Had je er ook krampjes bij toen? Want lees zo vaak dat je die er dus niet bij moet hebben!

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nee geloof het niet of een beetje weet ik niet meer eerlijk gezegd! Ik zou gewoon bellen dat je je vreselijke zorgen maakt en gewoon wilt weten hoe en wat!

6. rjbudding

rjbudding Nieuw lid

2 apr 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan deze was dik positief toen heb ik zaterdag stolsels en wat bloed verloren momenteel nog wat druppels vooral bij inspanning nu nogmaals een test gedaan en deze is negatief.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit dus ook maandelijks tot de 6e maand.

7. kalli

kalli Niet meer actief

@Noaatje,

Ik heb bij 5+3 bloedingen gehad, ik denk wel iets minder dan jij, maar het ging wel gepaard met krampen. Bij 5+6 heb ik een goede echo gehad met een kloppend hartje. Ik heb toen wel progesteron gehad, iets wat je in NL niet snel zult krijgen, maar daarnaast moest ik ook volledig rust nemen en ik mocht absoluut niets meer tillen. Het klinkt heel ouderwets misschien, maar ze zeiden het vroeger niet voor niks denk ik dan. Bij 8 weken heb ik weer een fantastisch mooie echo gehad en ons kleintje lag zelfs voor op groei.

Sterkte!

8. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag de vk gebeld en krijg donderdag een echo dus daar ben ik wel erg blij mee. Vandaag alleen bruinverlies met kleine sliertjes erin donkerbruin. Maar neem aan dat die van de laatste bloeding nog zijn.
    Heb verder geen krampjes of iets maar ook totaal geen symptomen van een zwangerschap. S;avonds was mijn buikje de laatste tijd wel meer opgezet en dat heb ik nu niet meer.:( Heb net nog een clear bleu gedaan en die gaf nog zwanger en 3+ aan maar ik weet dat dat eigenlijk ook geen zin had. Dom:)

9. Fijn dat je snel een echo kan krijgen. Dit klinkt voor mij niet meer als een innestelingsbloeding, maar het kan heel goed zijn dat er een vleesboom in je baarmoeder zit. Hopelijk is alles gewoon goed.. :)

10. nooatje

nooatje Niet meer actief

Dankje babyengel, ik zie het eigenlijk ook niet meer echt zitten. Maar goed we zullen zien donderdag.

11. nooatje

nooatje Niet meer actief

Ik heb nu nog wel steeds met ontlasting bruinverlies en dar zitten dan allemaal donkere sliertjes in ik neem aan dat dat ook kleine stolseltjes zijn? Lijkt me niet echt goed!:x Wat duurt wachten lang pffff maar ik schaam me bijna als ik soms klaag want ik weet dat er andere meiden zijn die het nog veel erger hebben als ik!

12. nooatje

nooatje Niet meer actief

Vandaag de echo gehad en ja hoor een kloppend hartje. Dus het kan ook goed gaan bloed en kleine stolseltjes. Joepie!!:D

13. kalli

kalli Niet meer actief

Mooi! Gefeliciteerd!!!

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijn!! Geniet ervan!! :D

15. nooatje

nooatje Niet meer actief

Dankjewel:D

16. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Ik heb op t moment echt precies hetzelfde.. 16 april pas de eerste echo :( Hoop dat het net zo uitpakt als bij jou!

17. nooatje

nooatje Niet meer actief

Dat hoop ik ook voor je.Het kan dus wel. Duim voor je.:)

18. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    vivian sterkte ermee!!!

Ik heb vandaag een echo om 11,30 ivm bloedingen sinds vrijdag.
    Net menstruatiebloed en ook buikkrampen. Deze hebben aangehouden tot gisteren. Ze begonnen steeds minder te worden, de krampen hielden de volgende dag op. Ook met helderrood bloed en af n toe sliertjes.

Ik hoop op goed nieuws maar ik weet het niet. Ben morgen pas 6 weken dus veel zien denk ik niet dat ze kunnen.

19. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Dankje Hafida!
    Laat je weten hoe het gegaan is?

Gr. Vivian;)

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011