Rok/jurk, blote knieën en kousen/sokken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sneeuw, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dragen jullie peutermeisjes dit? Zoals bijgevogde foto zeg maar. Ik vind het zoooooo gaaf lijken maar toch niet handig? Als het zomer is heb je een blote knie met sandaaltje lijkt me en bij kouder weer doe je er toch een legging onder?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,6 KB
      Weergaven:
      5
  2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Heel leuk maar onze dochter krijgt zo iets niet aan... zag het vandaag nog in haar klas 2 meisjes leuk rokje aan zonder legging je kijkt bijna naar binnen... ze letten er echt niet op dat ze netjes gaan zitten.

Hier is het altijd met legging.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.372
    343
    83
    Vrouw
    Ja mijn dochter van 4 draagt dat, met warm weer wanneer een legging echte te warm is, met legging draagt het ze ook

Bij de zeeman heb je hele mooie leggings die zo kort zijn dat je het onder rokje kan dragen maar men niet bij haar in de onderbroek kijkt ;)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.372
    343
    83
    Vrouw
    Zo draagt ze het bij koud weer, met een legging

Met warm weer dus zonder of iig heeeeele korte legging die je niet onder het rokje uit ziet komen

In de zomer met jurkjes heeft ze ook blote benen waarom dan niet met een setje als dit ? Ik zie genoeg meisjes van 2/3/4 jaar met een Spijkerrokje en blote benen dit is het zelfde maar dan van stof ;)

Daarbij heeft ze ook blote knieën als ik haar een setje als dit niet aan zou doen in de zomer met een korte broek.... Of een ander rokje of jurkje zonder legging

Kan moeilijk zeggen ja het is zo warm mama trekt een korte broek aan jij mag niet want ie speelt nog veel en hebt dan blote knieën ?

Daarbij komen de rokjes niet net onder de billen maar ech wel over de helft van haar bovenbeen

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee ik vind dat echt niet leuk, ja als ze gaan voetballen of hockeyen misschien....

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hippo! Het gaat mij ook niet om het blote kruis zeg maar.... Maar om het feit dat kousen on schoenen toch veel te warm is in vergelijking met de blote knietjes. Vind het super lijken naar de combi qua temperatuur niet handig

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.372
    343
    83
    Vrouw

De sokken kunnen natuurlijk ook uit en er dan een leuk sandaaltje onder :)

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel eerlijk.......ik vind het afschuwelijk staan.
    Of blote knieën of legging maar niet met van die sokken geen gezicht. Ik snap die sokken nu niet in voorjaar of zomer. Ik vind dat leuk in de herfst over een maillot en dan sokken beetje naar beneden slobben met laarsje dan ziet het leuk uit maar nu zo met blote knieën absoluut niet mijn ding geen gezicht sorry.

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn meiden hebben dat alleen aan naar zumba :)

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.116
    8.860
    113
    Ik vind het ook onlogisch... Hier is het of een legging en dan gewoon lage sokken en schoenen of een hele korte legging (die van de Zeeman inderdaad) en dan lage sokken of geen sokken en zomerschoenen.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Maar dan doe je het tochc aan als het minder warm is.. En niet echt koud.

Evt doe je het aan als het weer wel veelbelovend is maar nog niet warm.
    Je dochter moppert vanzelf wel als ze het koud vind en dan kun jr altijd nog een legging aan doen.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    49.983
    35.363
    113
    Ik heb ook zo"n setje van z8 gekocht dit jaar en eerlijk, in de praktijk is het inderdaad niet praktisch. Voor een rokje met die lengte moet het wel echt warm zijn en dan draag je toch geen kniekousen meer. Met een legging draagt ze het nog wel eens.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja hoor. Als de maillot te warm is maar sokjes nog te koud. Laatst een paar dagen dus.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.148
    16.469
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Met een legging oke maar met kniekousen not...
    Vind het een beetje ordinair moet ik zeggen.

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.372
    343
    83
    Vrouw
    Haha volgens mij ben ik de enige die de setjes van ninni
    Vi helemaal geweldig vind :p

Mijn dochter is ook dol op de sokken :p

Ik vind het niet ordinair maar meer "kak" als in hockey girl ofzo en daar houd mijn dochter wel van :p

16. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben het niet maar ik vind het ook heel leuk! Al lijkt me het ook niet praktisch nee. :)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    49.983
    35.363
    113
    Ik vind het ook heel leuk! En zeker niet ordinair (vind het ook geen woord op toepassing van kinderen denk ik).

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    49.983
    35.363
    113
    Mim pi en z8 hebben het ook veel.

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Tja ik vind het ook superleuk, je ziet die kniekousen bij veel merken nu maar ook ter stal heeft een superleuk setje. Ik wacht tot het iets warmer is en dan kan het wel. Ik heb hier een aantal van die korte fietsbroekjes tegen "inkijk"

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Hihi klopt bij ordinair denk je toch niet aan een kind? Meer aan een volwassene met netpanty's en een lakrok ofzo.

Deel Deze Pagina