grrrr, wat is dat toch met die ritsen die aan de zijkant zitten bij veterschoenen van kinderen. Ik betaal me blauw aan schoenen en die ritsen zakken na een paar weken steeds af. Doe ik de schoenen aan van mijn zoontje, zit alles netjes dicht, heeft ie even gelopen en zijn die ritsen weer open.... ben ik de enige die dat heeft, of zijn er meer met dit probleem? Iemand tips??
Mijn zoon heeft er ook nog nooit last van gehad, maar zoals hierboven al geschreven, er zit bij hem wel klittenband bovenaan de ritsen. Misschien dat dat inderdaad de reden is?
De veters ietsje losser strikken wil wel eens helpen. Maar niet te los natuurlijk, dan hebben ze te weinig steun.
Hier ook bij mijn dochter. Wij mogen altijd terug komen en een medewerkster knijpt/tikt de rits weer goed.....maar toch
Hier hetzelfde drama zelfs met klittenband! Ik heb met mn 2e dochter er een keer drukknoopjes op laten zetten bij de schoenmaker. Ga ik denk ik nu ook weer doen.
Hier ook altijd een probleem mee.. ook echt bij duurdere merken zoals Red Rag enzo. Ik was het eigenlijk een beetje vergeten hoe irritant het was, dus per ongeluk 2 weken geleden toch weer zo'n paar gekocht. Maar ik baal er nu alweer van. Er zitten drukkertjes bovenaan de rits, maar die gaan gewoon los en de rits zakt naar beneden
Ik ook niet. Mijn oudste heeft altijd een ritsje ook in veterschoenen. Ze heeft er ondertussen toch al flink wat versleten. Heb het bij mijn eigen schoenen ook niet en de jongste heeft het ook niet
Hier ook last van. Leuke dr martens gekocht en elke keer zakken die krengen naar beneden. Baal als een stekker van die schoenen.