Vervolg topic...

Discussie in 'De lounge' gestart door Blondje89, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames!!
    Hier een vervolg topic die mijn andere hebben gelezen..
    Het ging erover dat ik altijd ruzie heb met mn man en we gingen scheiden.

Inmiddels is er heel veel gebeurd, hij is 2 dagen weggeweest en nu weer terug.
    Veel ruzie nog gehad, hij speelt enorm met mijn gevoelens.
    Ben een groot wrak om het zo maar te zeggen.

Nu belde die, ja bellen ja hij was aan het werk.
    Om doodleuk te vertellen dat hij nu ECHT van me af wilt want hij houdt nie meer van me en wilt niet bij me blijven voor onze dochter.
    Oke dat is zijn keuze prima..

Hij zou vanavond nog naar huis komen en dan zou hij vertrekken.
    Echt ik heb gewoon constant overgegeven zo over de zeik ben ik.

Nu belde hij net weer, dat hij een time out wilt en in relatie therapie.
    Ik dacht dat ik niet goed werd.
    Oke we hebben vaak ruzie om de kleinste dingen en we zijn heus niet de enigste maar ik vind dat hij ons in de steek laat nu.

Hij zei ineens dat hij het toch niet op wilt geven.
    Ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts, want ik wil eigenlijk een gesprek met een psycholoog die me kan helpen.
    Heb ik dat goed gedaan om eerst de huisarts te bellen?
    Ik weet het gewoon niet meer.. Wil met iemand praten die er niks vanaf weet.

Thanks

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Je moet sowieso een verwijsbrief van de huisarts hebben om naar de psycholoog te gaan.

Dus of je nu een afspraak hebt of je haalt de verwijzing gewoon op dat kan allebei.

3. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat een psycholoog een heel goed idee is. Hij maakt je gewoon in de war, bewust of onbewust. Dus om samen met een professional alles op een rijtje te zetten, lijkt me heel zinnig. En een psycholoog kan je soms ook dingen vanuit een andere hoek laten bekijken, je inzicht geven. Dat kan heel erg opluchten.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben van mening dat het goed is als je een professional inschakelt wanneer je niet meer zelf de baas bent over je gevoelens. Je geeft nu heel veel macht over jouw welbehagen aan je partner. Dat is in mijn optiek al een teken dat er iets niet helemaal goed gaat.

Het zou je niet helemaal koud moeten laten, maar je zo gestrest en lichamelijk ziek voelen is een totaal ander uiterste. Sterkte!!!

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.568
    3.506
    113
    Gelukkig zit ik niet in zo'n situatie, maar als er zo met mijn gevoelens gespeelt werd zou ik waarschijnlijk zelf de knoop doorhakken en zeggen dat het voorbij is.

Al dat geruzie is ook niet goed voor jullie dochter.

Heel veel sterkte in ieder geval. Ik denk niet dat het verkeerd is om de huisarts in te schakelen.

Deel Deze Pagina