Ik heb ooit kerstkransjes met van die witte vulling gekocht van een bepaald merk dat ik altijd erg lekker vond. Maar ze hadden de vulling gewijzigd (stond ook op de verpakking "verbeterd recept") en ik vond ze echt supervies. Toen heb ik het bedrijf gemaild dat ik zeer teleurgesteld was over hun gewijzigde recept. Kreeg ik mooi een paar dagen later een doos met hun overige kerstassortiment zodat ik een alternatief kon vinden. Vond ik super! Bij de eerste chocolademelk van Tony Chocolonely stonden de calorieën en kilojoules verkeerd om. Dus ik stuurde een mailtje om ze erop te wijzen. Kreeg ik een bedankmail en het verzoek mijn adres door te geven, kreeg ik een proefpakketje chocolade. Sindsdien check ik extra veel verpakkingen op foutjes, niets zo lekker als gratis chocolade. Maar open yoghurt terugbrengen omdat ik het niet lekkervind zou niet in me opkomen. Maar heb wel weer even gelachen vandaag 😀
Wow echt bizar dat iemand dat durft te vragen. .Ik geloof echt dat ik keihard zou gaan lachen. Wat een gekke gedachten hebben sommige mensen toch.
Ik zou nooit terug gaan met een open pak zuivel! Zou niet eens in mn hoofd opkomen!! Enige waar ik ooit eens mee terug ben geweest is met kaas, die bij uitpakken behoorlijk beschimmeld was. Normaal als er een klein plekje zit, snij ik dit er gewoon uit. Maar kon deze kaas echt weg gooien, vond ik toch beetje zonde. En verbaasd me sowieso hoe coulant supermarkten zijn. Had een keer een bestelling geplaatst, wat niet goed was gegaan. Zou de dag erna alsnog binnen komen. Helemaal prima, stond nog wel wat in het schap, dus nam daar wat van mee. Mocht het gewoon meenemen zonder te betalen.. Vond het echt super netjes!!
Ik ook niet. Ik vind boodschappen doen verschrikkelijk en heb geen zin om zoveel moeite te doen voor iets van 1-2. Had van de week cherrytomaatjes gekocht. Een dag later wou ik die gebruiken en toen bleek dat de helft onder de schimmel zat aan de onderkant van het bakje. Nou echt niet dat ik daarvoor terug ga hoor, het kan nu eenmaal gebeuren met dat soort producten denk ik dan.
Nou ik werkte in een warenhuis en hoorde altijd de raarste verhalen van de klantenservice. Onder andere een vrouw die een doos bonbons gekocht had en ze vond ze niet lekker of ze haar geld terug kon krijgen
Ik doe het zelfs als ik op vakantie ben. Een zak hutspot die bij thuiskomst al over de datum bleek, stokbrood die groen uit de verpakking komt, zure chocolademelk bij openen, stuk watermeloen die na een dag beschimmeld was.. Kan me niet schelen maar ik ga er wel mee terug, ik betaal namelijk voor een goed product. Bij de ene supermarkt wordt er ook beter op gelet dan bij andere.. De supermarkt waar ik het meest kom heeft kortingsstickers op de producten die de volgende dag gebruikt moeten worden. Onze jumbo doet dat niet en daar heb ik al geleerd dat ik met vlees ed eerst naar de datum niet kijken voor ik het pak, de tht kan zomaar de volgende dag al zijn terwijl ik voor meerdere dagen koop
Ik ben een keer met AH luiers teruggegaan. 3 keer op rij knapte de zijstrip en kon ik hem weggooien. Ik vertelde dat en ik mocht een heel pak nieuw. Terwijl ik al 7 of 8 wel goede had gebruikt. Maar dat maakte niet uit. Ik mocht echt een heel nieuw pak... Maar goed dan gaat het om een ondeugdelijk product. Wat anders als iets vies vinden...blijf het komisch vinden.
Ik heb een keer cola light (drink het niet meer maar destijds heel veel) terug gebracht toen het smerig was en paar maand overdatum bleek. Had het dag ervoor gekocht en geen bon, maar ze deden niet moeilijk en ik kon de flessen ruilen. En een keer sla teruggebracht waar luis in zat... volgens mij ook geen bon maar kreeg ook nieuwe mee. Beide keren bij AH.
Ik breng wel eens wat terug als een product over datum blijkt (schap niet gecontroleerd) of al bedorven is voor de tht datum. Maar dan nog ligt het eraan wat het is en hoe duur het is. Voor 1 rotte appel ga ik niet terug. Ooit eens tijdens het bakken van appeltaart halve zak rotte appels, ja dan zeg ik er wat van. Ik heb geen tijd om voor 1-2 alle winkels af te lopen. Niet lekker, jammer dan, gaat het weg en niet meer kopen!
Er is wel een groot verschil tussen het terug brengen omdat iets niet meer goed/bedorven is of dat je het terug brengt omdat je de smaak niet lekker vind Hier in Nederland mag je het ook gewoon terug brengen als iets bedorven is of als het rot is. Of mag je in België alles lekker proeven, zeggen dat je het niet lekker vind en dan terug brengen? Geloof ik niks van.
Mbt niet lekker... Ik heb ooit een berichtje naar ah gestuurd dat de cheese onion chips (eigen merk) toch echt geen cheese onion smaak aan te bekennen was. Dacht, wellicht productie fout, bij meer klachten kunnen ze er verder naar kijken. Toen kreeg ik als reactie dat als het niet naar wens was ik het terug kon brengen naar de winkel en gwld terug kon krijgen. Uiteraard niet gedaan maar dat was dus wel de reactie van de consumenten service van ah...
Ik ga dan ook terug. Als het nou al een week in mn huis ligt oke, maar niet na een dag of twee a drie ik betaal dr ook voor. Dus wil er ook van geniten.