Zoals het weer er nu naar uit ziet, regent het volgens mij tot het einde van het jaar Als mijn vakantie erop zit, breng ik Tim weer naar het KDV met de fiets (voorop). Weet iemand waar ik een regenponcho kan vinden? Tim heeft nu net maat 80. Ik heb al gekeken bij Halfords en babywalz zonder succes.
Je hebt wel van die regenkappen die je over het fietszitje kunt plaatsen. Die had ik juist bij Halfords gezien.
@arja, ik heb gehoord dat zo'n regentunnel niet handig is, en omdat het ook al wat kost, dan waag ik die gok liever niet. @mona, ik keek net op de webshop en ik kon ze daar niet vinden. ik zal daar even gaan kijken (als het stopt met regenen haha ) bedankt voor de reacties dames
Happy Rainy Days | HappyRainyDays Jongenscollectie Dreumes Capes Hier hebben ze een cape in maat 86-92. Bij de hema hebben ze er idd ook een. Maar het kan best dat hij niet op internet staat ( is wel vaker).
wij hebben een regenpak gekocht bij de hema. 86-92 Is nog wel veeeeel te groot, maar kan in de winter mooi over de winterjas. De mouwtjes en broekspijpjes zijn wel te verstellen met een drukknop, zodat het niet mega te groot is.
Hier gisteren ook een regenpakje mt 86-92 bij de Hema gehaald. Gaat deze week volgens mij ook nog eens 20% van de prijs af. Je kunt kiezen uit een meisjes- en jongensvariant, met sterretjes als opdruk. Heb maar voor de blauwe gekozen... die roze was mij echt te knal
Ik heb een cape gehaald bij de HEMA...van Jip en Janneke! Maar nog niet hoeven gebruiken! Ik denk dat ik er misschien nog we drukknoopjes op ga zetten aan de onderkant....zodat ie onder het zitje vast gezet kan worden.