Zl heeft veel plezier gehad van zijn regenlaarsjes van croccs. Ze hebben een vrij smalle schacht, gaat daardoor niet super makkelijk aan, maar ze vallen ook niet uit. Dat had hij wel met 'gewone' laarsjes van de intratuin. Maar ik vind die van bergstein zo leuk. Hoe bevallen ze jullie?
Hier is dl dol op bergstein, zou ook niet snel meer andere kopen. Ze zijn zo lekker flexibel, niet zo stug als veel van die laarsjes. En in de winter lekker gevoerd Dus hier heel tevreden met de bergstein laarsjes!
Ik vind ze ook erg fijn en de kinderen ook. Inderdaad lekker flexibel i.p.v. stug en fijn dat ze smal zijn. Mijn kinderen hebben zeer smalle voetjes.
Hier hetzelfde, smal, flexibel lopen niet zo stug als andere laarzen, erg blij mee zou niet anders meer kopen.
Zeker weten de crocs. Zoon heeft ze allebei maar loopt op de bergsteins echt minder goed, zijn zwaar en hebben een smalle zool. Hij kiest dan ook altijd voor zijn crocs. Wat hier goed werkt is gewoon op de grond zetten, voet erin en zijn gewicht erin zetten, hij doet ze zelf makkelijker aan dan mij dat lukt.
Hmm. Dat flexibele lijkt me juist niet zo prettig. Dan zwabbert het ook weer sneller om de enkels lijkt me. (fniet?) Majo, zo doen wij het ook! De laarsjes van croccs hebben rond de enkel echt een smaller stukje en daarom vallen ze ook niet uit. Misschien ergens een stenen winkel zoeken die bergstein verkoopt.
Bergstein vielen snel uit en onze dochter had ook natte voeten erin. Dus denk een klein gaatje ergens. Denk dat het niet veel uitmaakt dus van Bergstein of goedkopere. Maar dat dat is je vraag niet . Croccs ken ik niet.
Dat flexibele vind ik juist het fijne aan de laarsjes Van die stugge regenlaarzen vind ik prima voor eventjes, maar niet voor als ze vaak gedragen worden. (Heb ze in het begin wel gehad). Het zwabbert iig niet, gewoon de goede maat kopen en dan vallen ze niet uit, dl draagt niks liever dan haar bergstein laarsjes
Bergstein. Erg tevreden over. Heb dan ook een echte afkeer tegen het merk crocs. Dus die komen sowieso het huis niet in.
Hier ook scapino, zijn ook wel aardig smal in de schacht. Zelfs ons zoontje rende er op weg met 15 mnd En ze gaan heel lang mee.