hoi allen, na 2 uur in wacht te hangen heb ik er wel genoeg van. babydump had mij gisteren gebeld met de boodschap dat ze een afspraak wilde maken voor het leveren van mijn kamertje... nu heb ik alleen geen rechtstreeks nr. ikke bellen naar het algemeen nr. moet je kiezen uit tig verschillende keuzes... wat al lang duurt... en als je dan eindelijk op de goede afdeling zit zijn alle medewerkers in gesprek... iemand toevallig het rechtstreeks nr van baby dump roosendaal? Alvast bedankt! (ps, als dit in het verkeerde topic staat. mijn excuses)
Staat dat niet in de telefoongids dan? www.telefoongids.nl Of staat daar alleen het algemene nummer in?
heb dit gevonden op internet Baby-Dump Admiraal Lonckestraat 1 4702XH Roosendaal Tel. 0165392189 www.baby-dump.nl wellicht heb je daar wat aan?
hey, die had ik zelf ook al gevonden. maar het nr is ontoereikend zeggen ze ofzo... het nr wat in de telefoongids staat is het algemeennr. vind het stom dat ze niet de nr van de fillialen erbij zetten. zou ze heel wat tijd besparen
ik heb 3 bonnen. 1 van het kamertje 1 van de box en alle andere spulletjes zoals matrasje,... en 1 van de kinderwagen. op geen van de bonnen staat het rechtstreeksnr wel weer het algemene nr...
als je gewoon inspreekt bellen ze je dezelfde dag terug hoor. dus inplaats van uren te blijven wachten gewoon wat inspreken
Ik moest vandaag ook terugbellen naar BD Roosendaal voor een afspraak. Ik kreeg ze na een kwartier te pakken. Ze hadden gisteren op mijn voicemail ingesproken dat ik het algemene nummer moest draaien en daarna moest kiezen voor optie 1: routeinformatie. Dit leek me wat vreemd maargoed, het is helemaal goed gekomen! Tussendoor krijg je wel zo'n stem van: als je wilt blijven wachten toets 1 blabla. Zodra je die stem alleen al hoort kan je de 1 al indrukken. Succes!
we zullen het nog maar eens proberen. mocht het niet lukken rijden we er vanavond even langs. als mijn vriend terug is van het werk..
Ooh wat herkenbaar, bij ons op de bon stond ook alleen het algemene nr. ze hadden ook bij mij ingesproken voor leveren kamertje, of ik terug kon bellen....uiteindelijk heb ik maar een mail gestuurd of ze mij terug konden bellen en na 3dagen was het eindelijk gelukt. Toen klopte het ook nog niet helemaal en moest ik er weer achter aan...gelukkig belden ze zelf toen wel sneller en vaker terug.
tis opgelost. zijn er vanavond even langsgereden (was koopavond en tot 21u open) ze hebben meteen gebeld en op 5 minuten was het gefixt. ons kamertje word over 3 weekjes geleverd! kan niet wachten tot het binnen staat. ben dan 27 weken, niet wat vroeg om alles klaar te zetten btw?
Fijn! Nee hoor is wel normale tijd om alles klaar te zetten. vind ik tenminste haha wij zijn nu bijna klaar met alles.
bij ons moet de komende weken het kamertje eerst leeg gemaakt worden (word nu gebruikt als computer/ opslagruimte voor ons computerbedrijfje) ook moet het nog behangen worden. de gordijnen zijn in de maak bij mij zal alles hetzelfde weekend wel al klaar zijn mij kennende zou ik het liefst terwijl de mannen hem nog in elkaar aan het zetten zijn, alles al netjes opvouwen en op zijn plaats leggen zal nog eventjes geduld moeten hebben he