Rare vraag...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloemblaadje, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Ik houd het gewoon kort, dat vind ik wel zo hygienisch (voor mezelf als voor de verloskundige/gynaecoloog).

Maar geen streepje meer voor mij, want ik zie niets meer hihi!

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    waarom zou je nou ineens geen zin meer hebben om je zelf te verzorgen?
    ik blijf gewoon scheren knipen harsen hoor :)

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik gebruik voor het scheren speciale mesjes van de Hema, daar kan je jezelf niet mee snijden. Ik heb echt een giga-buik en zie niets meer, maar ik doe het nu op de tast. Mijn "driehoekje" werk ik met de ladyshave bij. Voor mij kriebelt het anders ook zo :rolleyes:

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Alleen al voor de hygiëne zou ik nog een poging wagen om het kort te houden. Tja een streepje overhouden aan het eind van het verhaal zal niet meevallen denk ik met die buik die het zicht belemmert.

En het zicht wil ook wat he. :)

Maar snap wel dat op het moment van bevallen het je totaal niet interesseert hoe dat je kapsel zit.

Groetjes Tamara.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik voel me zo smerig als ik mezelf niet scheer... Ik hoop dus dat het me straks nog gaat lukken aan het einde van de zwangerschap maar ik vraag het me af ;)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.517
    504
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm.... normaliter gebruik ontharingscreme.... dat kun je toch nu ook veilig gebruiken? Of zit ik mis? Dan hoef je alleen maar op gevoel te "smeren", even laten inwerken en dan lekker afspoelen. Geen risico op sneetjes... en toch een gladde "racebaan" :D

Maar ik zou het ook graag willen "bijhouden" hoor, ben nu pas 6 weken, dus nog laaaaang geen buik, maar later wil ik het toch ook wel een beetje in model hebben denk ik zo.

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Vertrouwen is een goede basis voor een relatie...

Ik zou zeggen: geef je partner het scheermes en laat je door hem scheren, mannen hebben vaak al jaren ervaring met scheren ;)

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

mannen heb ook jaren ervaring met de "vrouwelijke besnijdenis".... :)

9. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Ik had mijn vriend al gevraagd of hij mij wilde helpen als het niet meer lukte, maar tot op de dag voor mijn bevalling heb ik mezelf kunnen scheren. Het was een beetje kunst en vliegwerk onder de douche, maar vond het wel een fijn idee dat het er een beetje fris uitzag :) Tijdens de bevalling denk je inderdaad nergens aan, maar na je bevalling wordt je ook steeds gecontroleerd..

10. ramona0309

Heb zelf het idee dat het ook aan je "model buik" ligt of je het wel of niet kunt bijhouden....
    misschien als je wat meer breed draagt dat het wel lukt...?

11. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou geloof me als je zover bent en je hebt weeen, kan je alleen aan die pijn denken.. Hahhaha. Ik weet het, heb 2 kids, zo heb ik het dan ervaren. Ik weet niet van anderen...En daarna na de bevalling geniet je van je kleintje, pas na een aantal weken, ga je je voor heel veel dingen schamen. Ik dan.. Diaree tijdens de bevalling....Hahhaha

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik laat, net zoals altijd, lekker alles staan, heb er nog nooit over nagedacht dat iemand hier een probleem mee zou kunnen hebben. Uit onderzoek blijkt dat ongeschoren huid ongeveer 80% MINDER kans op infectie heeft! (voordat mensen over hygiene beginnen :))

13. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Een doos ziet er zowiezo niet leuk uit. Geschoren of niet... Zo zit ik steeds te denken dat tijdens de bevalling ook alle aanwezigen ongeveer mijn anus in kunnen kijken straks... Maar op dat moment is dat helemaal niet belangrijk en dan denk je daar ook niet aan.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha ik had het hier een keer met een vriendin over. Zij moest naar de dokter voor een uitstrijkje, maar zat dus met hetzelfde: scheren of niet? Want als je scheert dan leek het net alsof ze dat voor hem had gedaan om er netjes bij t eliggen en als ze dat niet deed, zou hij vast denken wat een viezerik ze wle niet was. Ik lag helemaal in een deuk (want wat een onzin) maar kwam met een tussenweg. Nu scheert ze zich dus een paar dagen van tevoren en is het netjes bijgehouden maar lijkt het niet net alsof ze dit speciaal voor de dokter heeft gedaan ;) Ik kom er nu zelf ook niet goed meer bij (waar zijn mijn voeten gebleven laat staan mijn vayayay) maar doe het op de tast en hoop op een goede afloop. Mijn vriend mag echt niet in de buurt komen daarbeneden met een mesje brrr. Straks snijdt ie een heel belangrijk onderdeel weg! Aaahh! En trouwens, tegen de tijd dat je gaat bevallen, kan het je niks meer schelen. Mijn andere vriendin had namelijk een scheermesje meegenomen naar het ziekenhuis om zich nog even gauw te scheren. Nou, haar zoon is geboren met een warm sjaaltje om zijn nek haha (iiihhh)

15. Alita

Alita Niet meer actief

haha oprhah winfrey gekeken? vayayay

nou ik wil dus inderdaad ook eigenlijk effe snel nog scheren maar zie dan wel hoe het loopt. Snap alleen iets niet :( hebben jullie wel nog sex?
    Ik kan echt geen sex hebben zonder een geschoren vayayay.... hihi
    Trouwens liever een geschoren doos bij een arts dan dat ie denkt dat ik het voor hem doe, doe ik dan trouwens ook eigenlijk.....

groetjes cindy

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb me gewoon tot het eind toe geschoren, op het eind een beetje op gevoel, want toen ik het natuurlijk niet meer zo goed zien.

Maar ik deed dit verder niet voor de vk ofzo hoor, vind het voor mezelf en m'n vriend ook veel fijner.

17. ramona0309

En na de bevalling ziet een doos er helemaal niet uit......
    Mijn vriend riep opeens uit dat t op een biefstuk leek..... :)

Tja en dat ze in het sterretje kijken.... als niemand naar een prostaat gaat zoeken vind ik het prima.... :)
    (niet dat ze die een zouden vinden....)

18. Niet meer actief

ik heb het wel bijgehouden tot dat ik bij beide zwangerschappen in het ziekenhuis kwam (zwangerschapvergifteging) bij mijn dochter was het maar 2 daagjes maar bij mijn zoon 10 dus heb het daar niet bijgehouden hoor maar op dat moment kan je het echt niks schelen hoor

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    vindt dit wel een grappige vraag en de antwoorden die sommige dan geven.. :)
    maar hier houden we het lekker netjes , weet nog niet of ik volledig voor kaal gaan maar zkers goed kort geschoren , lijkt me ook niks als ze zo in je doosje kijken ( waar ik al vreselijk tegen op zie) :rolleyes: terwijl je hele doos in begroeit.. :p heb mijn vriend al bij de oren gehad en al vast op voorbereid dat hij me in de laatste weken mijn doosje moet bijhouden.. ;) deed hij (bijna) altijd al ...
    ;) mannen zijn er handig met scheermesjes , doet hij al jaren..! :)

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb mijn man al gecommandeerd dat hij niet in mijn doos mag lopen staren hoor :( Bah. Dat scheren doe ik trouwens voor mezelf en voor hem, maar niet voor de vk of wat dan ook. Het gaat me er meer om dat ik me nog een beetje aantrekkelijk wil blijven voelen, ook voor hem.

Deel Deze Pagina