en waar vind ik zo’n schroevendraaier? Het zijn hele kleine schroefjes van een elektrische trein. Nog nooit eerder gezien en we beschikken dan ook niet over het juiste gereedschap...
Dat is een driehoek schroevendraaier. Even de maat vaststellen en online bestellen, of langs een speciaalzaak Evhttp://www.autominiaturen.be/en/a/accesoires//2ixo-driehoek-schroeven-draaier-1_43/15/2852
Soms hoeft het ook maar een beetje te passen, als de schroefjes niet te strak zitten, lukt het misschien ook met iets wat net niet doordraaid. Anders kan je altijd nog met trein de hornbach gaan
Lidl hier heeft eens per jaar zo'n set met allemaal aparte vormen van schroevendraaiers. Ooit eens een x-box 360 moeten openmaken. Dat is uiteindelijk wel gelukt met heel wat gepriegel en geduld. Toen ik daarna die set bij lidl zag heb ik die gelijk gekocht en die is al een paar keer van pas gekomen.
Domme vraag misschien , maar waarom moet dat open ? Voor het vervangen van een batterij moet je doorgaans het kruiskopschoefje losdraaien.
Je zou er een stukje klei in kunnen drukken, laten drogen en voorzichtig draaien. Als het niet te vast zit lukt dat misschien.