wie wil even kijken of die in random reader kan komen vanuit internetbankieren met het kastje? ik kan er niet inkomen met 2 passen, en 1 pas gaf aan dat mijn pin geblokt is en dat wilde ik natuurlijk even snel checken!
Als de random reader aangeeft dat je pin geblokkeerd is, dan kun je beter morgen even naar het kantoor gaan. Wat geeft de computer aan voor die andere pas?
Ik heb zowel vanmiddag als nu net een betaling gedaan met de random reader en het ging prima. Morgen maar even naar de bank vrees ik... Succes!
met mijn pas konden we straks bij rabobank automaat niet pinnen, en later bij friettent ook niet. mijn pas geeft in randomreader aan: uw pin is geblokkeerd. Daarna die van mijn vriend, die doet het wel I/S kan ik doen, maar hij logt niet in!Krijg ik foutmelding. net met beide passen naar pinautomaat van rabobank gelopen, weer beide niet, meteen als ik ze erin doe: deze pas kunt u bij dit geldautmoaat niet gebruiken.... Beide hebben we eigen pas voor zelfde rekening. wat kan ik doen??? HELP!? Van beide is net vakantie geld gestort, al kon ik maar zien of alles er nog op staat "gewoon" dan kan ik rustig slapen, dat ik even niet kan pinnen maakt me niet zoveel uit. Maar dat hij aangeeft dat mijn pincode geblokkeerd is (ik neem aan door 3x verkeerd indrukken) baad me zooo zorgen!
De laatste keer dat je wel gepind hebt met je eigen pas, had je toen een storing in de betaalautomaat? En welke foutmelding krijg je bij de pas van je vriend?
Hier vandaag geen problemen met overschrijven gehad. Waarschijnlijk hebben ze je pas geblokkeerd, omadt er iemand je pas geskimd had. Morgen meteen even langs de bank, dan kan je een vervangende pas krijgen!
Laatste keer was net, toen deed hij het niet. Laatste keer voor vandaag weet ik echt niet meer wanneer dit was. Ik denk donderdag en toen was er niks aan de hand. (in een winkel) mijn vriend krijgt de melding Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw Rabobank. (943)
net deze week moet ik ma/di hele dag werken. Maar ga morgen zeker bank bellen. Maar had gehoopt nu al iets meer te weten...
Hi BB. Ik ben laatst geskimd. De rabobank had preventief mijn rek geblokkerd. Helaas geen nut gehad want er was al 600 euro afgeschreven. Helaas. Dit geld krijg je wel gewoon terug. De bank is ervoor verzekerd. Het duurde alleen geloof ik zo'n 4 weken. Nu hadden we gelukkig een spaarrek om om terug te vallen maar vond het nog wel balen. Ik hoop voor je dat jullie passen kapot zijn maar vrees het ergste. Morgen even contact met de bank opnemen. PS Skimmen wil niet altijd zeggen dat ze je code afkijken. Bij mij hadden ze de hele pinterminal vervangen. Waren geloof ik zo'n 500 mensen geskimd.
Ik dacht dat 943 betekent dat het een verlopen pas is, maar dat weet ik niet zeker. Morgenochtend vanaf 8 uur kun je in ieder geval bellen, dan krijg je waarschijnlijk niet de lokale bank aan de telefoon, maar ze kunnen dan wel kijken wat er met je pas aan de hand is. Voor je vriend z'n pas moet hij zelf even bellen.
drophy, dank voor je reactie. Ik heb even HEEEL diep terug zitten denkenn. Ik heb afgelopen woensdag ochtend (h10) voor het laatste gepind bij de jumbo in onze woonplaats. Daarna vriendje moeten verplegen hele week dus niet meer weg geweest! (Vriendje al lang niet meer gepint, maar het gaat dus vooral om mijn pas waar die dat aangeeft, waarom zijn pas niet inlogd weet ik niet! Toeval 2 tegelijk? Of....?) Verder vrijdag avond internetbankieren voor het laatst met mijn pas gedaan, toen was er niks vanaf nog. (vakantiegeld erbij) maar heb ik naar spaarrek. overgezet. Alleen stond er dan nog zeker 1500 op mijn pas ik hoop het beste,, maar vind het maar raar iets. Wat ongelovelijk K*T dat de rabobank niet te bereiken is Ja alleen om pas te lblokkeren maar dat is al gedaan... en dat is een bandje dus schiet ik niks mee op.
vriend en ik staan samen als rek.houder. ZIjn pas verloopt april 2013 zie ik, kan iets ook verlopen als je m lang niet gebruikt? Denk namelijk dat die al zeker 2wkn niet gebruikt is, maar dat lijkt me sterk dan toch???? hmm...
Nee een pas verloopt niet doordat ie een tijdje niet gebruikt is. Heb je geen rabofoon? Anders zit er toch niks anders op dan te wachten tot morgenvroeg. Als je het landelijke klantencontactcentrum aan de telefoon krijgt, maakt het niks uit of je een gezamelijke rekening hebt. Sinds een tijdje zijn de regels aangescherpt en mogen ze als jij belt geen nieuwe pas aanvragen of informatie geven over zijn pas.
Ik kan er helaas ook alleen dit over vinden Rabobank - Wat betekent de melding '943 Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw lokale Rabobank.'
ik lees net op hyves dat mijn nicht de dupe geworden is van skimmers in onze woonplaats. Ik heb de bon opgezocht, en maandag voor het laatst in dit dorp gepint... (wo+vrij nog wel internet bankieren geen problemen, niks eraf) zou het dan kunnen dat ze pas NA vrijdag dan iets ermee doen? Of doen ze zoiets meteen?
Er is een storing. Wij hadden er straks ook al last van. Konden geen geld opnemen bij de pinautomaat.