Vandaag wil ik die kleine van me eens kennis laten maken met rabarber! Ze is bijna een jaar. Maar, altijd als ik het zelf maak, gooi ik er veel suiker en kaneel doorheen. Hebben jullie tips en ideeen hoe ik de rabarber babyproof kan maken
Bijna een jaar? Gewoon je eigen rabarber geven? Een keertje suiker is echt een probleem hoor en kaneel kun je gewoon geven. mmmm, lekker. Mag ik bij je komen eten?
Hahahaha, ze vond het niet echt lekker. Ik heb gewoon wat minder suiker er in gedaan (ik moet toegeven dat ik t ook een beetje zuurder vond) maar ze nam een paar happen, toen vond ze het nog lekker, maar na de spinazie, wilde ze het niet meer. Zuur bekkie trok ze... Hahahaha
jammer! nou hier vandaag voor het eerst macaronie... en was ook geen succes. tot nu toe lustte ze alles maar dit was niks. gelukkig had ik nog een potje wortels in huis. en dat at ze met smaak op!
Ik geef onze meid gewoon rabarber met suiker, zonder suiker is het niet te pruimen! Een keertje iets met zoveel suiker erin is niet zo erg.