Ik ben nu bijna 16 weken zwanger (4de) en merk dat mijn broek(skinny jeans) een beetje strak begint te zitten maar ik kan mijn broek gelukkig nog wel aan Vanaf wanneer droegen jullie zwangerschapskleding?
16 weken was met sommige broeken net op t randje maar t was zo'n verademing toen ik eenmaal n positiebroek ging dragen!!
Ik heb bij de eerste tot week 36 in mijn eigen spijkerbroeken gelopen (wel laag model) Bij de 2e en 3e had ik ze al eerder aan (week of 20 denk ik) maar als ik echt zou willen, zou ik mezelf ook nu nog in mijn eigen broeken kunnen hijsen
Hangt van het model af, maar ik draag sommige broeken nu (36 weken) nog steeds onder mijn buik door met een elastiek door het knoopsgat. Leggings idem.. Maar als het niet meer lekker zit koop je toch een fijne zwangerschapsskinny?
Ik ben met 16 weken begonnen... maar had het graag al een maandje eerder gedaan . Wat een verademing. Het zat zo heerlijk!
Ook ongeveer bij 13/14 weken positiebroeken, ik paste ze nog wel maar de knopen deden zeer in me buik, shirtjes daarentegen pas ik nu nog steeds bij 26 weken.
Het is voor mij ook de eerste maar heb m'n Levi's toch maar ingeruild voor een zwangerschaps-skinny met 12 weken. M'n broek paste wel maar de knoop deed zeer. Nu bijna 14 weken moet ik er niet aan denken om m'n eigen broeken nog aan te doen. Heb echt al een buik!
Wohh wat laat allemaal zeg.. Of ben ik dan echt zo vroeg??? Ik haalde mijn positie kleding al weer te voorschijn rond 6 weken en draag de positie broeken nu al een enige tijd. Ook kan ik niet meer om mijn zwangerschap heen, iedereen ziet het. Toch kijken ze er niet van op als ik zeg pas 9 weken te zijn, want bij een 2e gaat het sneller zegt iedereen..!!
Ik had met 10 weken een elastiek in mijn knoopsgat die ik aan mijn knoop vast maakte want ik kreeg hem echt niet meer dicht. Sinds 2 weken een positiebroek aangeschaft en heb spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb!
Ik had met 18 weken een broek.. die nu alweer te klein is omdat mijn bovenbenen en heupen breder zijn geworden.. nu heb ik jurkjes en leggings aan.
Nou dit is mijn 1e zwangerschap, maar ik kreeg met 6 weken mijn broeken al niet meer dicht.. Toen nog 2 weken lopen klooien met elastiekje om de knoop enzo, maar met 8 weken zat ik toch echt heerlijk in mijn positiespijkerbroek
Vanaf week 10 zat de knoop van m'n broek in m'n buik te porren, dus lekker zwangerschapsbroeken aan gedaan vanaf dat moment Echt, beste beslissing ooit
Het ligt denk ik aan wat voor soort broeken je draagt. Een lage heupbroek kan langer dan eentje die hoog sluit. Die krijg je al vrij snel niet meer dicht over je buik denk ik..
Momenteel past nog maar een van mijn broeken, een die altijd afzakte en te groot was. Zit te overwegen om binnenkort toch maar eens de eerste positiebroek te gaan aanschaffen. Merk je trouwens verschil tussen gewone leggings en zwangerschaps-leggings? Want ik merk dat ik gewone leggings niet lekker meer vind zitten, duwt te veel in mijn buik. Maar ik vind het zonde om een dure zwangerschaps-legging te kopen als hij het zelfde zit als een gewone legging. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb 1 zwangerschapsbroek voor m'n werk, die zit heerlijk! Die draag ik nu 2 weken ofzo. M'n korte broekjes draag ik met een elastiek door het knoopsgat, dat zit ook prima. Ik heb 2 zwangerschapsleggings gekocht om de zelfde reden als jij nu aangeeft @emmaleigh en die kan je tot helemaal boven je buik optrekken en drukt dus minder op je buik, maar ik draag mijn eigen leggings ook nog wel door ze niet hoog op te trekken maar zo laag mogelijk te houden dat helpt ook wel. maar je moet gewoon doen waar je je goed in voelt, ik heb helemaal geen andere broeken meer (had er 2 zijn beide stuk gegaan toen ik net zwanger was) anders had ik wellicht nog geen positiebroek gekocht. Maar het zit heerlijk en je ziet het er niet aan af.