'Raar' gevoel links onder ribbenkast

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baibey, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben 24 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik een raar gevoel links onder mn ribbenkast. (Onder mijn linkerborst en dan een paar cm naar beneden). Het voelt alsof er wat klem zit en ik voel belletjes. Het doet geen pijn. Wat kan dit zijn?

Alvast bedankt!

2. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik heb daar al weken 'last' van een zeurend gevoel, dat aan het eind van de dag een soort kramp wordt. Vooral als ik eet, wordt het erger. Ik heb dus maar de conclusie getrokken dat daar waarschijnlijk iets maag-achtigs in de knel geduwd wordt ofzo. Of mn middenrif dat uitelkaar geduwd wordt. Zoiets...

3. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ik heb ook het gevoel dat je omschrijft! Het voelt net als toen ik eens vochtophoping in mijn knie had, volgens mij is het weer zoiets..

4. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, ik dacht dat t de beentjes/voetjes waren van een vd kindjes

5. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook, maar vond het zo vroeg daarvoor. Maar lees net dat ze al 30 cm groot is dus t zou kunnen. Het voelt echt beklemd.. Ik vind het maar apart haha

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Ik had dit ook bij zijn zoon maar dan aan de rechtse kant is de baby die daar dus in een hoekje kruipt.
    Ik weet dit omdat naarmate ik verder kwam ik steeds duidelijker ging voelen dat hij zijn billen onder mijn ribben parkeerde en als hij dan om zijn as draaide kopje gewoon beneden blijvend voelde ik ook knieƫn voorbij komen. Heel vreemd gevoel idd maar niet pijnlijk althans vanaf een week of 35 werd het toch wat minder Hihi.

Groetjes paula

Deel Deze Pagina