Ik heb echt een heel raar gevoel onderin.Lijkt wel ofdat ze er elk moment uitkomt !Gisteravond kon ik amper zitten,zo vreselijk voelde het daar beneden. Heb met 33,4dgn-34wkn in het ziekenhuis aan de weeënremmers gelegen,maar sindsdien geen wee meer te bekennen.Nu sinds een paar dagen ineens onwijs veel naar de wc voor zowel grote als kleine boodschappies en af en toe vreselijke pijn in mijn rug,net als toen ik ongi moest worden en ook wat hoofdpijn erbij.Loop dus veel naar de wc,maar het is dan echt meer water als echt urine,want het is kleurloos.Heb dan ook last van slijmachtige afscheiding al een paar dagen (sorry voor de uitleg! )Lag ik gisteravond in bad,zag ik dat mijn tepelhof ook erg raar eruit zag.Voelde dus en het leek wel een soort van plastic en ze zijn ook ineens erg pijnlijk!Zijn dit allemaal voortekenen van een naderende bevalling?Zelf denk ik ze ons lekker laat wachten tot de 40wkn of langer,vooral omdat ik energie voor 2 lijk te hebben.Alleen vandaag ben ik ineens toch wel wat vermoeider... :x Dus vertel meiden....wat staat me te wachten?Of moeten we gewoon afwachten!
Ik zou het niet weten. Als je kleurloos vocht verliest zou ik toch zo snel mogelijk contact met je vk of gyn opnemen. Mischien is het vruchtwater! Als het niet lekker aanvoelt zou ik ook met je vk of gyn bellen, zij kunnen jouw beter helpen als wij. Hoop dat kleine ukkepuk toch nog blijft zitten voor je meis. succes
Bedankt voor je antwoord,zonnestraal!Ik houd het dit weekend nog ff in de gaten,moet dinsdag naar de vk.Afgelopen nacht erg slecht geslapen,veel hoofdpijn en vanochtend last van diaree (sorry ) en wat buik- en rugkrampen. Weet van de gynaecoloog dat ons kindje 3wkn geleden met de echo groter was dan gemiddeld en 2wkn geleden maakte ze ook al een schatting van 3kg,dus ben benieuwd!Spannende tijd,vooral omdat je niet weet wat je moet verwachten...