Ik kan online even niks vinden maar wat is jullie ervaring met vliegveld dusseldorf met kinderen? Zijn er net als op schiphol speelplaatsen of is er echt niks te doen voor kinderen? Bedankt alvast!
Ik kan mij vaag herinneren dat er geen ruk te doen is voor kinderen, althans geen speciale voorzieningen voor hen. Het is maar een klein vliegveld vergeleken met Schiphol.
Sluit ik me bij aan.. ik kan me helemaal niks herinneren van een speelgedeelte o.i.d. (niet gezien bedoel ik)
Dan klopt mn vermoeden wel een beetje dus... aangezien ik online al niks kon vinden! Dankje! Wie weet is er iemand recent geweest?
Wij vliegen over 3,5 week vanaf Dusseldorf. Moeten er om 4.00 zijn, dus nog maar even kijken hoe we de kinderen kunnen vermaken.
Wij hebben afgelopen maand vanaf dusseldorf gevlogen. Er is echt niks voor kinderen. Wij hadden 4,5u vertraging, dus hebben heel wat uurtjes doorgebracht daar. Wij zijn het dakterras op gegaan (tegen betaling). Geloof dat er ergens zo'n speelding staat waar je geld in moet stoppen, maar ook die heb ik niet gezien.
Volgens mij heb je bij de aankomsthallen zo'n mini speelplaatsje met betaalde speeltoestellen. (Maar dat kan ook Köln zijn, weet het niet zeker meer) Maar wat wel leuk is om te doen is een ritje met de skytrain, de kleintjes vinden het meestal wel spannend.
Dit klopt inderdaad! Er zijn van die betaalde dingen zoals een spiderman etc. waar je geld in kunt gooien. Ook zo'n bord met plaatjes en kraaltjes die je kunt omdraaien, voor de kleinere kindjes. Dit is op meerdere plekken, in ieder geval op 2 plekken. P.s. vergeet niet om kleingeld (euro geloof ik) mee te nemen voor de bagagekarren. Daar moet je voor betalen in Düsseldorf
Ik heb vandaag vanaf Dusseldorf gevlogen. Geen speeldingen gezien. Via Google vond ik wel een afbeelding van een klein kinderhoekje met die betaalde speeltoestellen, dezelfde als op Eindhoven Airport. De bagagekarren waren vandaag gewoon gratis trouwens overal.
Ahh super bedankt allen! We vliegen in augustus via dussendorf en dochterlief vind het ook leuk om op een betaalding te zitten zonder te wiebelen haha dus ook goed Kleingeld zal ik meenemen.. en dan weet ik dat we even een opblaasbal meenemen enz klein op te bergen maar wel veel lol mee te maken