Ik overweeg om een quinny ( erbij) te kopen. Ik heb nu een vlug in uit elkaar in te klappen topmark omdat ik die toevallig kreeg, en deze is makkelijk voor op de fiets. Nu met nummer 2 in aantocht vind ik het wel balen dat ik niets heb om de maxi cosi op te klikken. (ons onderstel van oude kinderwagen paste niet). Ik heb geen ervaring met de quinny maar zover ik t kan lezen kan ik deze voor zowel onze dreumes gebruiken ( als ik kleine in draagdoek draag). en evt. als nodig is de maxi cosi. Win win situatie denk ik ?! Ik zag dat ze bij de zapp, als de zapp extra evt. een meerijplankje gebruikt kan worden Maar wat is dan het verschil tussen de zapp en de zapp extra ? ( of is dat de extra het zitgedeelte 2 kanten kan kijken) ?
Idd de extra heeft ligstanden en je kan je kindje naar je toe laten kijken. Wel moet je voor het inklappen altijd de zitting eruit halen en die hou je in zijn geheel over.
Ah top. maar bij de 'gewone' kan wel de zitting eraf dan toch ? ( zodat je er een maxi maxi cosi op kan zetten)....
Volgens mij kan je bij de gewone niks eraf halen? Weet je wat je eens moet doen... Op YouTube kijken daar staan filmpjes op van de quinny ... Ik persoonlijk heb de extra en vindt het een fijne buggy
bij de gewone kun je de zitting eraf halen maar heel lastig. Die zit in het frame geschoven. Dus dat die je niet even snel, best even een pokkewerk. Als je snel wil switchen voor je dochter en je kleine zou ik dus voor de extra gaan
De zapp extra kan in ligstand maar moet uit elkaar om hem in te klappen. Wij hebben zelf de quinny zapp met los het zitje van de extra erbij. Dan kunnen we zelf wisselen. Bijvoorbeeld op reis met het vliegtuig alleen de zapp en thuis het zitje van de extra erop.. straks kan de nieuwe baby ook weer met de maxi cosi op t onderstel. Ik vind het een fantastisch ding zeer de moeite waard.
Ik kees bovenstaande reacties net. En wat ik bedoel te zeggen is dat als je ooit wilt vliegen kan die extra niet mee want die is niet geheel inklaobaar. Wij hebben de extra altijd in gebruik tenzij we gaan reizen met het vliegtuig dan bouwen we hem weer om. Je kan het zitje van de zapp extra. Los erbij kopen zodat je alles in een hebt en ook voor op reis gelijk
Maar die klik je dan gewoon op het oude systeem of hoe zie ik dat? Want het is een apart systeem zeg maar waar je die op kan klikken doordat je alle kanten op kan en ligstanden hebt. Die van de xtra
Ah, fijn. de extra is inderdaad net iets handiger. klik dr op klik dra f. hihi. ik dacht dat met de 'gewone' ook kon. nog even iets dorsparen dus, want die zijn wel ietsjes duurder.
Daarom hebben wij het zitje apart erbij gekocht dat was 95e extra geloof ik maar dan KAn je met 1 wagen wel gewoon alles. Wij gebruiken nu het onderstel met het zapp extra zitje en als we Oo reis gaan bouw ik hem weer om tot inklapbuggy
Mijn doel is sowieso deze middels marktplaats te kopen, want het is denk ik alleen maar voor komende tijd. Ik vind een buggy niet echt lekker zitten. En we overwegen om voor de nabije toekomst een duowagen te kopen.
Er is tegenwoordig ook de zapp xtra 2 die kan inklappen met zitje en al en heeft ook alle mogelijkheden van de gewone xtra
Ja maar dan kan hij dus niet mee als je met het vliegtuig gaat reizen ( destijds onze reden om hem aan te schaffen)
Nee begrijp ik. maar dat is sowieso niet aan orde. en dan kan ik altijd nog mijn oude topmark meenemen. daar heb ik geen moeite mee als die evt stuk gaat. De xtra 2 zag ik ook op hun site maar is nog duurder. dat ga ik niet doen omdat ik de duo wagen ook al op t wensenlijstjes staat
Nou dan zou ik lekker voor die zapp extra gaan echt een hele fijne wagen. Sinds we hem hebben staat de bug a boo te verstoffen op zolder
Maar wil je hem ook meenemen op de fiets? Want dat kan niet met de xtra. Het frame klap je heel klein in, maar de xtra inzet kan niet ingeklapt worden. En eerlijk, het zapp onderstel icm met msxi cosi is niet geschikt voor kleine baby's. Sowieso ben ik absoluut geen voorstander van autostoeltjes op wandelwagens maar ieder zn ding. Een zapp heeft kleine buggywielen zonder vering. Kind zit al opgepropt in een autostoel en krijgt met de zapp ook nog eens een gratis schud cursus. Zelfs de xtra icm met een kleine baby is niet aan te raden. Kind trilt alle kanten op. Ik heb mn zapp om die reden ook weg gedaan. Instabiel rammelding. Vind kinderen er niet bepaald lekker in zitten als ik ze voorbij ziet komen. Sterker nog, mijn dochter van bijna 3 past er niet eens meer in. Ik ken meerdere mensen die om bovenstaande reden de zapp weg hebben gedaan. Mn zusje heeft er 1 en is er wel tevreden over. Maar alleen voor sporadisch gebruik. Voor de rest vind ze hem niet comfortabel. Ik dus eerder kiesen voor een gewone buggy voor de oudste en een goede ergonomische draagzak voor de jongste.
Het is een buggy he damay en als je al een mc op een wagen klikt doe je dat normaliter maar voor even snel.