Ik overweeg om een quinny ( erbij) te kopen. Ik heb nu een vlug in uit elkaar in te klappen topmark omdat ik die toevallig kreeg, en deze is makkelijk voor op de fiets. Nu met nummer 2 in aantocht vind ik het wel balen dat ik niets heb om de maxi cosi op te klikken. (ons onderstel van oude kinderwagen paste niet). Ik heb geen ervaring met de quinny maar zover ik t kan lezen kan ik deze voor zowel onze dreumes gebruiken ( als ik kleine in draagdoek draag). en evt. als nodig is de maxi cosi. Win win situatie denk ik ?! Ik zag dat ze bij de zapp, als de zapp extra evt. een meerijplankje gebruikt kan worden Maar wat is dan het verschil tussen de zapp en de zapp extra ? ( of is dat de extra het zitgedeelte 2 kanten kan kijken) ?
Idd de extra heeft ligstanden en je kan je kindje naar je toe laten kijken. Wel moet je voor het inklappen altijd de zitting eruit halen en die hou je in zijn geheel over.
Ah top. maar bij de 'gewone' kan wel de zitting eraf dan toch ? ( zodat je er een maxi maxi cosi op kan zetten)....
Volgens mij kan je bij de gewone niks eraf halen? Weet je wat je eens moet doen... Op YouTube kijken daar staan filmpjes op van de quinny ... Ik persoonlijk heb de extra en vindt het een fijne buggy
bij de gewone kun je de zitting eraf halen maar heel lastig. Die zit in het frame geschoven. Dus dat die je niet even snel, best even een pokkewerk. Als je snel wil switchen voor je dochter en je kleine zou ik dus voor de extra gaan
De zapp extra kan in ligstand maar moet uit elkaar om hem in te klappen. Wij hebben zelf de quinny zapp met los het zitje van de extra erbij. Dan kunnen we zelf wisselen. Bijvoorbeeld op reis met het vliegtuig alleen de zapp en thuis het zitje van de extra erop.. straks kan de nieuwe baby ook weer met de maxi cosi op t onderstel. Ik vind het een fantastisch ding zeer de moeite waard.