probleempje met het stroom voor wasdroger

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

acire Fanatiek lid

sinds 10 minuten heb ik eindelijk een wasdroger :D
    kan ik hem niet aansluiten :rolleyes:
    ik had er helemaal niet aan gedacht hoe dat met het stroom moest.
    ik woon in een heel klein huisje en de enige plek waar ik de droger kwijt kan is op de wasmachine in de badkamer.
    daar hangt dus een of ander doosje aan de muur waar het snoer van de wasmachine in vastgemaakt is en er is geen plek voor nog een snoer.
    even omwisselen steeds gaat ook niet want het zit vast en bovendien moet je de stekker zelf eraf slopen .

heeft iemand hier een oplossing voor?

2. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ja dat probleem had ik ook, ik heb het opgelost met een verlengsnoer. Als ik de droger gebruik steek ik het verlengsnoer in het stopcontact in de slaapkamer. Dit heeft ook als voordeel dat ik ze tegelijkertijd kan laten draaien omdat ze op twee verschillende groepen zitten.

Het nadeel is dat er een snoer over de gang gaat als ik de droger gebruik maar dat is ook maar een paar uur per week.

Succes ermee

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou ook een verlengsnoer kiezen, omdat je verder geen polaats hebt om hem weg te zetten. Of een kabel halen en netjes vastmaken aan plinten enzo zodat ie niet los op de vloer ligt.

4. acire

acire Fanatiek lid

ja heb het even met een verlengsnoer gedaan nu.
    van de week gaan we proberen een verlengsnoer aan het kastje zelf te maken zodat allebei de stekkers daarin kunnen.
    en ik hoop dan dat ik ze tegelijk kan doen zonder dat de stoppen knallen.
    zo niet is het ook geen probleem.
    dan gewoon om de beurt aan
    bij mijn moeder kan het wel op die manier, maar bij haar buren niet, dus even afwachten.

5. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Je kunt bij de bouwmarkt speciale "stopcontacten" halen om de droger en wasmachine op 1 groep aan te sluiten. Je kunt ze dan niet tegelijkertijd laten draaien, maar volgens mij kan dat meestal niet als ze op 1 groep aangesloten zijn.

6. acire

acire Fanatiek lid

ja die speciale stopcontcten had ze het over..
    als het niet lukt had m'n schoonvader iemand die hiermee werkt ofzo, dus komt wel goed..
    ik ga het in ieder geval niet zelf doen :)

Deel Deze Pagina