hoi, onze yme is nu een maandje oud, en ik geef flesvoeding hij drinkt momenteel BEBA de zwaarste melkpoeder normaal, maar ik krijg hem niet altijd op zijn 4 uren! na 2.5u a 3u wil hij terug al eten! snachts is dat ook zo! hebben jullie daar ook ervaring mee? en wat hebben jullie dan gedaan? liefs mariska Edit moderator: verplaatst naar Voeding - Flesvoeding.
Onze zoon heeft dat ook gehad. Wij hadden zoiets van, gewoon gevenhij zal het wel nodig hebben... soms wel eens proberen te rekken met een speentje. ik weet hoe vervelend dat is ook 'snachts. maar hij regelt het toch allemaal zelf.. en als je een maand bent dan is het toch normaal dat er 3 uurtjes tussen zit.. ?
Op zich is het wel normaal hoor, na 3 uur weer eten. Ik heb goede ervaring met Friso extra. Het kan ook schelen welke speen je gebruikt. Hoe lang duurt het voor de fles leeg is? Dit moet tussen de 20 en 30 minuten liggen anders kan het zo zijn dat ze niet in hun zuigbehoeftes hebben voldaan en dan weer eerder voor een fles komen. Een kleiner speentje kan dus helpen.