Is er al iemand bij de primark groningen geweest? Ik wil morgen graag heen en twijfel of ik de kinderen mee moet nemen. Is er een lift oid dat ik met de kinderwagen heen kan? En is het makkelijk te vinden? Tips om dichtbij te parkeren? Ben nog maar 1x in Groningen geweest en dat is jaren geleden dus ben er niet bekend
Ben er nog niet geweest dus lift weet ik niet. Parkeren kan onder mediamarkt dat logt in hetzelfde pand. Het schijnt wel elke keer bizar druk te zijn, maar hoe dat doordeweeks is weet ik niet...
Ik ben nog bij geen enkele Primark geweest waar geen lift was, dus ik denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken
Ik ben er geweest. Best groot hoor! Parkeren inderdaad onder de mediamarkt dan stap je voor de primark eruit. Er is een lift in de primark Veel plezier morgen!
Scheelt dat nou echt veel geld zo'n primark? Ben er nog nooit geweest. Vooral omdat ik het idee had dat het niet echt goedkoper ofzo was. Heb pleegdochter die nu in 104/110 zit. Niet echt zuinig met de kleding omgaat.. Is dat dan echt de moeite? Of kan ik voorlopig beter naar C&A?
Ik ben er maandag toevallig geweest, man en ik waren een weekendje weg. Primark is goedkoop (ik had een bh voor 3,=) maar het was er wel loeidruk.
Geen idee of het echt goedkoper is word mn 2e keer en laatste keer is jaren terug. Ben benieuwd hoe druk het morgen is hoelaat was jij er spikkeltje? Ik wil voor 10 uur smorgens er zijn dan kan ik met middag eten thuis zijn
Ik ben vorige week geweest en beide meiden moesten mee, maar ik vond het echt niks! Vooral voor de oudste niet, de jongste slaapt wel Maar, moet ik zeggen dat mijn stress niveau sowieso omhoog schiet in drukke winkels, en dat icm het op een peuter moeten letten..😨😁
Ik ben er vorige week geweest, je kunt parkeren in de parkeer garage westerhaven. Dat ligt er onder. Het was voor mij 1x en echt nooit weer. Kinderkleding viel mij echt tegen, maat 134. Wel wat dingen gehaald, maar niet zoveel als ik had gehoopt. Van de vrouwen afdeling ben ik heel snel weg gegaan. Zo vreselijk druk, hele lange rijen voor de paskamer, veel kleren op de grond. Dacht dat ik gek werd daar
Ik ben er 3 keer geweest (niet die in Groningen) heb 3x gezegd dit nooit weer, hopelijk houd ik me hier nu eindelijk aan. Vrouwen afdeling altijd overgeslagen. Kinderkleding kon ik niet in slagen en mannen kleding continue niet de juiste maat, of je moest van de grond rapen of je had in ene net die met lange mouw ipv de korte, om gek van te worden als je dat al niet was door die enorme drukte.
ik ben er gisteren geweest druk druk druk bij de baby meisjes kleding hebben ze de paskamers dus dan kan je niet eens overal bij kijken omdat er lange rijen staan er is een lift en parkeren is voor 4 uurtjes al meer dan 20 euro geloof ik 3 verdiepingen maar ik vind Almere leuker
Ik ga best vaak en altijd op maandag ochtend. Lekker rustig! 😁dochter gaat vaak mee maar die vind winkelen leuk. Anders zou ik zonder kindjes gaan. Nog leuke dingen gekocht?
Ja gisteren geweest. Was idd best druk maar ben goed geslaagd. Meer voor de Kids dan voor mezelf terwijl ik voor mezelf kwam😅 maar heel veel was in maat 38 niet te vinden grrrr.
In Nijmegen en Arnhem en Duitsland ( woon vlak bij de grens ) is er meer dan genoeg keuze , en als ik niks kan vinden ga ik Duitsland in . Van de week 3 broeken voor zoon lief en 4 shirts en 4 shirts voor man lief en 1 paar schoenen voor m'n kleine man , was bij elkaar 50 kwijt T shirts kids 2 euro per stuk Spijkerbroek 7/8 euro per stuk Schoenen was ik 9 euro voor kwijt Mijn zoon vliegt door z'n kleding heen ( rouwdouwer) dus Primarkt vind ik een leuke goedkope optie winkels zoals c&a en h&m kosten mij een godsvermogen ver maand voor hem
Ik vond de drukte in groningen echt reuze meevallen. Ga gewoon zo vroeg mogelijk dan is het echt te doen.