Ik wil graag een keer naar de primark, de keren dat ik er in Rotterdam was ben ik bijna gillend de winkel uit gegaan van de drukte! Vreselijk! Nu heb ik gehoord dat die in Bremen minder druk is....is dat echt zo? Hebben ze nu in Duitsland ook vakantie? want als dat niet zo is zal het misschien sowieso wat minder druk zijn. Ik heb gehoord dat het in een groot overdekt winkelcentrum zit, welke winkels zitten ee nog meer? Toevallig ook een Zara met kinder afdeling?
Ben gisteren nog geweest, was wel druk maar lang niet zo erg als in Rotterdam. Normaal ga ik op een doordeweekse dag, dan is het altijd heerlijk rustig! Er is geen zara in het overdekte winkelcentrum, maar het centrum van de stad is niet ver en ook zeker de moeite waard om heen te gaan shoppen.
Ik wil vrijdag heen. Mijn moeder kijkt of ze vrij kan krijgen.....mijn man wil absoluut niet naar de primark. Hij heeft het 2x in Rotterdam gezien en vond het 1 mierennest van mensen haha. Hoelang rij je erover vanaf de stad? En langs welke route rij je? Is het een beetje makkelijk te vinden? Heb namelijk een tom tom die al een paar jaren oud is en niet meer helemaal up to date. Gebruik normal altijdde navigatie op mijn telefoon...maar dat zal ik Duitsland wel een duur grapje worden!
Jaah, geen idee waarom het zo goedkoop is? Kinderarbeid? Exposed: Primark's sweatshops that pay children just 60p a day | Mail Online
ik vind de primark in bremen niet echt druk, de keren dat ik er was liepen er misschien 30 klanten in de winkel. Startseite » Waterfront Bremen site van het overdekte centrum. Bremen binnenstad vind ik ook erg leuk, gaan er minstens 4x per jaar ff heen om te shoppen en uit eten in duitsland is qua prijs ook erg voordelig.
Het is vanaf de stad 2uurtjes rijden, via leer en dan oldenburg. Voor jullie zal het dan een stuk korter. Onze tom tom heeft ook al een tijdje geen update gehad maar brengt ons nog wel op de juiste locatie .
Idd ongeveer 2 uurtjes rijden vanaf Groningen. Ik vind de primark in Bremen een aanrader en qua drukte valt het idd mee. Verder is het winkelcentrum (Waterfront) ook leuk om te shoppen (New Yorker, Vero Moda). Veel plezier!
Ik woon waar ze de mooiste dierentuin van Nederland hebben en ik mag graag naar Essen gaan. Parkeren is in de parkeergarage haast tegenover de Primark en niet duur. Lekkere restaurantjes om te eten en ook een leuk centrum. Was trouwens een erg mooie en ruime winkel en erg netjes!
Jaaa morgen gaan we heen, zo'n zin in!! Hoe zit het met de kleding maten, ik heb maat 44...welke maat moet ik hebben bij de primark. En wil ook voor de kids shoppen, ze gaan niet mee dus moet op de gok kopen. Hoe valt de kinder kleding van de primark? breed, smal, kort? vergelijkbaar met? De kids hebben de maten 92 en 110....zijn het daar dezelfde maten?