Ik wil babykleding gaan shoppen voor mijn 4mnd oude kleintje. Welke primark heeft de beste/grootste kinder/baby afdeling, Almere, Zaandam of R'dam Alexander? Voor ons is alles even ver rijden dus maakt wat dat betreft geen drol uit
Het is toch overal een onoverzichtelijke puinzooi op de kinderafdeling van de primark en het merendeel van de kleertjes mag niet in de droger grrrrr... Dus volgens mij maakt t niets uit..
Ik woon bijna naast primark Zaandam, prima winkel. Als je gaat ga dan sochtends vroeg dan is het rustig. Smiddags of in t weekend is echt een afrader. Prima kids & baby afdeling.
Ik zou als je naar Rotterdam gaat, kiezen voor Rotterdam Zuidplein. Daar zit sinds een paar maanden ook een Primark. Boven links is de kinderafdeling en deze is volgens mij groter dan Alexander
Helenaal mee eens. Rotterdam alexander vind ik niks, maar die op Zuidplein is erg overzichtelijk en groter inderdaad
In Den Haag zit een hele grote en ook in Zoetermeer. Maar idd wel vroeg gaan, dan is het nog rustig en overzichtelijk
de kinderafdeling op Zuidplein is inderdaad groter dan die van R'dam Alexander , ken de andere winkels niet
Den Haag ben ik wel is geweest ja, heeele fijne winkel! Maar is voor ons echt een dik uur rijden... Ga ik dus alleen heen als ik al een beetje in de buurt ben Vroeg op de dag is voor mij/ons altijd lastig ivm studie en werk. Kom dus altijd op de middag of avond uit (vanaf 15.30 ongeveer). Maar als ik naar de Primark ga hou ik gewoon rekening met de chaos en drukte van te voren, dan irriteer ik me er ook niet zo aan. Voor mezelf hoef ik niet perse iets, allee een trainingsbroek, maar als het te druk is bij paskamers laat ik dat wel even zitten Thanks voor de meningen over de winkels verder! Ik lees graag meer
Hoofddorp is de helft van de bovenste verdieping, best groot. Maar het blijft een vreselijke winkel, altijd druk en chaos
De babyafdeling van Primark Zuidplein is groter dan die van Primark Alexandrium! De andere twee heb ik geen ervaring mee. Ze hebben ontzettend leuke dingen en de kwaliteit vind ik prima gekeken naar de prijs!!! Zeker de moeite waard om een stuk voor te rijden...