Hallo Wij hebben de wens voor een 3e kindje Ik heb 2 keer de prikpil gehad 16 juli de laatste prik gehad. Tot op heden nog geen menstruatie gehad maar wel vaak misselijk en erg last van mijn borsten, daarom ook al een paar keer een test gedaan maar helaas negatief. iemand ervaring met stoppen prikpil en hoe lang duurde het voor je weer ongesteld was? En hoe lang duurde het voordat je zwanger was? Ik ben al twee keer heel snel zwanger geworden (binnen twee maanden na stoppen pil) alleen de prikpil is wel een heel ander verhaal! Had gehoopt dat ik snel ongesteld zou worden omdat ik de prik maar twee keer heb gehad maar helaas!
Hoi @Mandyy32, Na de laatste prikpil kan het 5-6 maanden duren voordat je weer vruchtbaar bent. Het is dus niet heel raar dat je nog niet zwanger bent. Je zit nu op 4,5 maand. Nog even geduld. @Beheer Zouden jullie dit topic willen verplaatsen?
ik heb wel de prikpil stuk langer gehad ( bijna 8 jaar)... en bij mij duurde het een jaar voordat ik mn menstruatie terug had.. we zijn nu bijna 2 jaar bezig maar helaas nog niet zwanger
Bij mij duurde het 7 maanden voordat ik ongesteld werd. Het duurde 1,5 jaar voordat het regelmatig was.
Mijn huisarts zei toen ik na mijn eerste kind op zoek was naar de juiste anticonceptie voor mij dat het gemiddeld 1-2 jaar duurt na het stoppen met de prikpil om zwanger te raken en raadde mij het af als ik in de nabije toekomst nog kinderen zou willen. Ik hoop voor jou dat het minder lang duurt dan gemiddeld en dat je snel zwanger mag raken!