Ik heb vorige week bericht gekregen dat ik voor 5 november de blije doos op kon halen bij een prenatal bij mij in de buurt. Helaas voor mij zit dat filiaal dus niet in de buurt, maar toch zijn we gisteren speciaal heen gegaan om er vervolgens achter te komen dat ze op waren. Nu kregen we te horen dat we de blije doos ook thuis kunnen laten bezorgen. Ik vraag me alleen af hoe ik dat dan regelen moet? Ik kan er namelijk niks over vinden. Iemand een idee?
Geen idee joh! Zou even bellen naar de prenatal. Die kunnen het je vast wel vertellen. Staat er niks op de site?
even bellen of ze mailen. ik was mijn box vergeten op te halen en was dus te laat. heb ze een mail gestuurd of ze me misschien een nieuwe bon konden sturen en toen kreeg ik de doos ineens thuis gestuurd.
Ik kreeg ook een uitnodiging, door van alles ben ik die toen vergeten te halen. Paar weken later kreeg ik weer een uitnodiging en daar zat een acceptgiro in van 4.95, als ik die zou betalen dan stuurde ze het naar me huis toe. je kan de prenatal gewoon even bellen dan regelen ze het wel voor je.moet je wel naar het hoofdkantoor bellen,
Ik had ´m wel opgehaald en vorige week kreeg ik er opeens ook nog één thuisgestuurd......zo raar! ik zou prenatal even bellen hoe je dat kan regelen. Je kan ´m toch ook bij een ander filiaal ophalen? dat maakt niets uit. Bij ons was ie eerst ook niet op voorraad en zijn toen naar een andere gegaan en die hadden ´m wel.
Ik kreeg dinsdag bericht, dat ik de doos uiterlijk woensdag kon ophalen. Ook niet echt handig.. Ik ga het morgen gewoon maar proberen bij de prenatal, dan moet ik de stad toch nog in. En anders bel ik er wel achteraan..
Heb je helemaal geen Prenatal bij jou in de buurt dan? Ik ben gewoon gegaan waar ik toen in de buurt was, kreeg hem zo mee, zonder mn kaart te laten scannen. Dus kreeg vorige week weer een brief dat ik de doos nog op kon halen
Is dat nu wat die dozen.. ik ben nu 16 weken, maar was het eigenlijk niet van plan, maar stiekem word ik nu toch nieuwsgierig wat er in zit en of het de moeite is Ben een beetje bang dat wanneer ze eenmaal je gegevens hebben ze je eindeloos gaan stalken met zogenaamde aanbiedingen en flauwekul....
Ik word best hebberig van die dozen, en ik haal ze ook allemaal op. Maar vond het zo tegenvallen! Vooral de dozen van Prenatal. Die blije doos vond ik nog wel gaan, schattig rompertje die er in zat.. Maar de babydoos vond ik echt niks aan.
Ik vond de blije doos, de doos van etos en de doos van de babydump alledrie leuk, tuurlijk zitten er wel eens dingen in waarvan je denk moet dat nou?? nu nog wachten op de tas van de kruidvat.
als belg krijg je die doos van prenatal onmiddellijk mee,handig, kan je als belg ook bij etos,kruidvat etc zo een doos aanvragen?
Ik heb alleen nog de doos van Etos opgehaald, en die is wel leuk. Veel reclame natuurlijk, maar ik vind van die proefmonstertjes altijd leuk, speentje is ook handig om in huis te hebben, schattig knuffeltje. Doos van Prenatal haal ik volgende week af, ben benieuwd! Verder overigens geen last gehad van telefoontjes of veel reclame in de brievenbus, had verwacht dat dat meer zou zijn! Ik krijg eigenlijk alleen altijd het boekje van de Baby-Dump, verder niets.
Reclame heb ik idd geen last van terwijl ik alle dozen heb opgehaald. Vind het altijd wel leuk op ze uit te pakken en te kijken wat erin zit. Die van de babydump daar zat het meest nuttige in en geen enkele reclame. Heb er zelfs 2 gekregen was wel leuk. Die van de prenatal vond ik ook wel leuk maar daar ging het me vooral om de tijdschriften die je dan iedere maand krijgt. Er zit natuurlijk in al die dozen wel veel reclame maar ik heb zoiets van het is gratis en er zitten ook altijd wel wat nuttige dingen in zoals kortingsbonnen etc.
Mij ging het meer om de tijdschriften. Het blad Wij vond ik erg leuk. Dit krijg je dan een jaar gratis. Daarnaast heb ik nu 3 avent flesjes gratis. Hier dringt mijn zoontje prima uit. Altijd leuk dus.
De babydoos van prenatal is idd niet leuk. Wel de blije doos. In de doos van etos zitten voornamelijk tijdschriften. Als je je geboortekaartje inlevert kun je ook een doos ophalen bij de Plus, C1000 en een bestellen bij Jan Linders. Dat zijn allemaal hele mooie. Vooral die van de Plus. Krijg je ook een pak luiers in. Via de klantenkaart van de Kruidvat kun je ook een babypakket ophalen. Krijg je luiers, een flesje, zinkzalf en een tas.
Ik heb toevallig vandaag bericht gehad van kruidvat dat ik het pakket op kan komen halen. Altijd leuk Het prenatal pakket heb ik dus niet op kunnen halen. Ben benieuwd of ik vanzelf bericht krijg of dat ik m thuisgestuurd krijg. Alle andere pakketten heb ik ook in huis...hartstikke leuk...en gelukkig geen last van reclame of vervelende telefoontjes. Alleen maar positief dus.
Het valt hier ook reuze mee met die reclame en telefoontjes. Heb 1 telefoontje gehad, meteen aangegeven dat ik daar geen behoefte aan had en toen hield het ook meteen op. Wel een beetje via e-mail maar mag ook geen naam hebben. Heb inmiddels twee dozen gehad van babydump, die vond ik echt leuk, handige dingen er in ook. Die van Etos vond ik minder, alleen het speentje vond ik wel leuk. Maar hey, het is gratis! En met al die gratis tijdschriften meteen weer leuk leesvoer toch? Ben benieuwd naar de prenatal doos. Nog even wachten..