Het mandje incl 2 dekens. Eens kijken hoe onze pup daar op en eventueel onder slaapt. Zijn bench vindt hij maar niks, zijn mandje (donut) is te wiebelig en dan blijft hij lang rommelen omdat hij er weer uitvalt, dan gaat hij vaak maar op een dekentje liggen.
Ik heb restafval, papier en glas. Voor plastic is deze te klein en GFT gooien we altijd gelijk buiten in de container (stank, vliegjes enz). Voor het papier stond er altijd een losse zak en voor glas een tas. Daar ben ik nu van af. De bak die wij voor restafval hadden gebruiken we nu voor het plastic. Dat lag ook altijd in een losse zak. Het ziet er veel netter uit nu.
Deze voor de Kids, we gaan maandag als verrassing naar de efteling alleen weer voorspellingen waren wat wisselend... Vriend vind ze stom
Wil ik ook graag, maar ben altijd zo bang dat je tegen die tafelpoten aan zit of dat die stoelen er niet fatsoenlijk onder kunnen daardoor. Heb je daar geen last van?
Ja wel een beetje , ik heb de grote, als er 4 of 5 stoelen onder staan lukt het prima. Met 6 stoelen is het wel wat onhandig maar ik stoor me er niet zo aan.
Wij hebben een rond met trompet voet. Leuk en gezellig maar vond het zelf niet handig bij bezoek dat ook mee eet. Voorbeeldje:
Heel misleidend bedrijf. Zijn gewoon Ali express kussens en durven ze te verkopen voor 90,-. Kussens voelde heel dun en de kwaliteit is echt bagger. Ze verkopen het in ieder geval wel goed want ik dacht echt dat het goed was! Net bij de intratuin een super dik en warm kussen gekocht van Beeztees die ik online nooit gekozen zou hebben.
Oooh wat een tegenvaller!! Fijn dat je nu wat moois hebt gevonden Benieuwd of de pup dat ook gaat vinden