het blijft geweldig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely83, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het blijft geweldig! Het bewegen van de kleine in m´n buik. Ik dacht altijd hoe langer je zwanger bent des te minder ze bewegen,maar het word hier juist drukken! Je ziet aldoor voetjes uitsteken en als ze draait zie je dat ook helemaal.
    Echt geniet er nog elk moment van!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Geweldig he?! Ik kan er ook zo van genieten :D helemaal omdat je het nu zo duidelijk voelt en ziet overal, soms voel ik zo'n harde duw en dan kijk ik en dan zit er een hele bult aan een kant van mijn buik, super!

Ik zou zeggen geniet er ook nog maar even van straks moeten we afkicken ;)

3. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ja ik vind het ook echt heerlijk, ik heb sinds 2 dagen verlof , maar heb echt het gevoel dat ik m veel meer voel en echt al zie bewegen zo leuk

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het blijft iets moois en wonderlijks...

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja leuk he, je buik die een eigen leven gaat leiden. Ik moest altijd lachen om het 'golfslagbad' in mijn buik als ik 's avonds rustig op bed lag.

En eerlijk is eerlijk... die bewegingen in mijn buik miste ik wel de eerste tijd. Leuk dat ik het over een paar maanden weer mag gaan meemaken, als alles goed gaat.

Geniet ervan!

Groetjes, Wendy

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik kijk er ook zo naar uit :)

Maar moet nog even geduld hebben.

7. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Idd prachtig om te zien zo'n golfslagbad, of zo'n kontje/hoofdje dat ineens uit je buik steekt zo'n beetje :)

Denk dat ik het ook heel erg ga missen na de bevalling, volgens mij voelt het dan alsof ik iets "kwijt" ben.. :(

8. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Hier moeten we er ook om lachen...

Dan ben ik met een klant bezig en dan in eens zie je ze kijken naar me buik...
    ( strakt trui aan soms )
    Dan zie je gewoon alles even heen en weer gaan hoor...
    En vooral als je dan even gaat zitten en je uit rekt.. hihih dan gaat die buik van links naar recht en heb je in eens een kont in beeld..

Zou het straks wel missen het klieren met de kleine hoor... maar goed dan kunnen we terug pesten he

9. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik ben bang dat ik dat na de bevalling nog ontzettend ga missen dat heerlijke gevoel. Het is toch zo bijzonder dat er een klein mensje in jou aan het bewegen is.

10. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Ik geniet er ook enorm van, kan ernaar blijven kijken/voelen!
    Het is ook zo gezellig , je bent echt met zn tweetjes!

Ik zal het straks vast missen maar kijk er ook enorm naar uit te kunnen knuffelen met ons mannetje....

zucht.... zwijmel....

hihi

Deel Deze Pagina