Niet voor mij maar voor een vriendin! Deze is positief toch? Heb haar aangeraden een Predictor te halen...
Oké... Ik dacht te zien dat ‘ie toch wel breed was. Morgenochtend gaat ze opnieuw testen, weet niet of ze een predictor heeft gehaald of nog wat anders heeft liggen. Zo spannend!!! Mijn allerliefste vriendinnetje al 28 jaar!!
Als dit een etos test is heb ik goede hoop. Die zijn zo mega ongevoelig dat ik bij zo'n streepje een positieve kruidvat en cb test had.
Lijkt op de healthypharm test. Die geeft helaas 9 van de 10 keer valse streepjes. Bij mij ook 3 weken geleden. Ik ga duimen voor je vriendin en hoop dat haar test gewoon positief is.
Nee volgens mij huismerk apotheek. Kv early maakt een kruis en de etos heeft ovale/vierkante vensters
Nee hoor healthypharm heeft precies hetzelfde schermpje als de test van je vriendin en blauwe lijntjes....Dit was mijn healthypharm test. Dag erna een predicor gedaan en deze was omowit. Maar nogmaals ik hoop van harte voor je vriendin die hij wel gewoon positief is.
Ohjee oké ik dacht dat ik best wat testkennis had maar dit is even een domper... Ze is echt een kei in relativeren maar ik hoop toch echt niet op een kouwe kermis nu. Teleurstelling zou zo zonde zijn.
Woow wat slecht dat er zulke testen op de markt zijn. Ik zou meteen denken dat dit een licht positieve test is namelijk
Ja hij was echt ook gewoon breed en blauw. Zwangerschapspagina maakt de foto heel wazig maar hij was echt veel duidelijker dan hier op de foto. In mijn geval een opluchting dat het vals was maar voor iemand die wel zwanger wil worden is dit natuurlijk heel pijnlijk . Vind het ook mega slecht.
Niets wijzer want de test van vandaag was een Leidapharm... Shit! Ja, die is “positief” natuurlijk. Want dat zijn ze altijd. Poeptesten. Hoop dat ik haar niet van haar roze wolk af geflikkerd heb toen ik zei dat ik deze niet vertrouw...