ik heb zojuist een heuse babyjogger op de kop kunnen tikken, maar het stof (polyester) is vies/spik en roze en daar houd ik absoluut niet van. weet iemand of er verf bestaat om polyester stof van een ander kleurtje te voorzien? of moet ik straks maar heel hard gaan rennen zodat ik en niemand ziet dat hij roze is?
Hahahaha, hard rennen is een optie! Maarre ik zou het gewoon ff vragen in een doe-het-zelf zaak. Die weten dat vast en zeker! Misschien iets van een spuitbus ofzo?
Het kan in ieder geval niet met gewone textielverf (van Dylon of hoe heet dat spul ook al weer), want dat hecht dan niet op de stof!
Kan men polyester verven? Neen, polyester vezels kunnen geen verf absorberen tenzij op zeer hoge temperatuur. Industrieel wordt deze temperatuur bereikt in hogedrukketels. Deze hoge temperatuur kan thuis niet bereikt worden. komt van deze site http://www.colouryourworlds.com/NL/questions/17.asp dus dat word heel hard rennen hihihi
oeps, rennen meis, want dat zal niet lukken! Nou ben ik n beetje simpel en ik heb dus werkelijk geen idee wat n jogger is. Maar als het iets als n wandelwagen is met buggyzit, kan je dan zelf geen gave bekleding eroverheen spannen? Ik heb voor mn maxicosi een hoes gemaakt, zodat mn kind t niet te koud heeft. Die hoes past ook op de buggy en de MC priori.
hard rennen is geen probleem, ben namelijk nederlands kampioen . maar idd minni ik zat ook al te denk om er iets overheen te doen. en ik ga toch evengoed nog wat dingetjes proberen, want erger dan dit kan het niet worden. overigens een babyjogger is een driewieler met grote wielen (20 inch), zodat hij makkelijk rechtdoor rijdt, ook over onverhard terrein.