Gewoon benieuwd wat jullie van de meisjesnaam PLEUN vinden en ook in combi met onze kinderen Mees en Madelief
Pleun vind ik een leuke naam. Sws, maar ook in combinatie met je andere kinderen. Ik zou zeggen "Doen". Denk trouwens niet dat veel ouders op zp deze namen zouden kiezen.
Ik vind hem echt vreselijk, sorry Ik ken 3 'Pleunen' maar dat zijn alle 3 dames in de leeftijd 80 +.. hoeft niet erg te zijn maar het zit zo dichtbij het woord 'pleur' dat ik vooral daar aan denk.. Mees en Madelief vind ik echt hele leuke namen!! Lekker fris, daar past m.i. geen Pleun bij!
Pleun is niet mijn naam maar wel eentje die je steeds meer gaat horen en dus zeker wel 'kan.' Vind hem wel minder 'klassiek' dan Mees en Madelief.
Ik vind het niks, sorry. Mees en Madelief wel, maar vind Pleun daar zo lomp bijstaan dan. Mooie sierlijke namen en dan Pleun, nee.
Ik vind het wel een leuke naam, ook in combinatie met de andere namen, maar het scheelt misschien dat ik een heel leuk meisje van drie ken dat Pleun heet .
ik vind Pleun wel leuk en veel leuker dan Pleuni dat als alternatief werd genoemd. Ik vind het ook leuk bij Mees en Madelief staan. De pleun`s die ik ken zijn 2 meisjes van 9 en 13/14 dus ik denk niet bij de naam aan een bejaarde vrouw van 85+.
Leuke naam, combi kan ook wel. Vind de balans tussen de drie namen wel leuk: het is niet te bedacht allemaal en het zijn wat mij betreft namen die in de context van jullie gezin een nieuwe eenheid worden. Als je al ideeen had over de namen op zich, veranderen die. Het haalt het guus kuijer-achtige vrijgevochtene van madelief af, en het alledaagse middenklasse-achtige van mees. En het 80-jarige vrouwtjes achtige van pleun...