Platte schoenen voor onder een jurk

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik droeg altijd hakken, heb een paar of 13 met hakken in de kast varieren van kleur, hoogte schacht en hoogte hak.

Maar, tijdens de zwangerschap kon ik dr al niet meer op lopen, en nu een jaar na de bevalling nog niet. Het doet teveel pijn. Dus ik denk, dat ik dat maar gewoon af moet sluiten. Geen hakken meer voor mij.

Maar nu, wat doe je dr onder. Ik heb nu twee paar sneakers (adidas superstare en allstars achtig) en een paar "nettere" creme kleurige schoenen, maar die gaan snel stuk.

Ik vind shabbies mooi, maar kan dat onder een jurk? Ik vind het best moeilijk merk ik wat wel en wat niet kan..en gezien hier nogal wat mode dames zitten, vraag ik jullie hulp! ;)

2. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Ook ik kan helaas geen hakken meer dragen en draag het allerliefste jurken of rokken dus herken je probleem.
    Na lang zoeken en veel schoenen uitproberen ben ik erachter dat ik het het mooiste vind wanneer de schoen of laars aansluit. Heb nu 2 paar mooie laarzen zonder hak en Dr Martens voor als het stoerder mag ( past niet bij iedere soort jurk)
    Heb heel smalle kuiten en vind flubberschoenen daarom niet staan maar misschien staan Shabbies jou wel super leuk.
    Met lekker weer word dit verruild voor adidasjes of leuke slippers.

3. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik vind hoge aansluitende laarzen altijd wel mooi onder een wat nettere korte of knielange jurk. Onder een lange jurk draag ik loafers of sandalen in de zomer.

4. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Loafers, flatjes, enkellaarsjes, sneakers, hoge laarzen, shabbies, uggs, sandalen, slippers....
    Wat kan niet onder een jurk, afhankelijk van de jurk. Even pinteresten voor voorbeelden en je kan zo gaan shoppen :p

Caithy vindt dit leuk.
  5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mooie laarzen zijn zeker in de winter bijna altijd goed. En verder kan er heel veel afhankelijk van de jurk. En het maakt ook nog uit wat voor "beenbekleding" je hebt. Bij een dikke maillot of legging werkt het prima om een casual schoen te hebben, bij een dunne panty komt het vaak wat minder leuk over. Maar ook dat is weer afhankelijk van het weer en de jurk.

Mijn ervaring is dat je vooral goed moet opletten qua "lompheid". Hele grove schoenen bij een zacht jurkje is sneller oncharmant dan stoerdere schoenen bij een sweaterjurk. Ik denk dat je dus nu in de sale even je slag moet slaan en meerdere modellen kunt kopen afhankelijk van je kledingstijl.

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  6. Manque

Manque Niet meer actief

Wat @2littlemonkeys al zegt: er kan van alles onder! Ik draag zelf kniehoge platte laarzen, sneakers, dr. Martens, loafers.
    Een collega van mij heeft kuithoge Shabbies en die zijn echt leuk onder jurkjes.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik draag altijd bikerboots of Adidas superstars onder m’n jurkjes als ik geen hakken aan heb.

Hopsatee vindt dit leuk.
  8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh gelukkig tis dus niet gek ofzo. Ik zal volgende week eens gaan kijken wat ik kan vinden. Vind platte schoenen vaak al te snel "oude wijven" schoenen. Weet je die dingen die je oma draagt. Ik keek er ook nooit echt goed naar.

Gaan we dus maar doen haha

2littlemonkeys vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina