Haha, ja dat klopt. Hier een stel pubers die al kletsend de pizzaatjes klaar maakten en op aten. En dan twee kleintjes erbij die af en toe ook wel een pizza lustten. En het daarnaast erg druk hadden met spelen
Een beetje off Topic, maar een tip. Wij hebben een heeeeeele oude (eerste prototype van SEB uit 1999), maar een topding. Wij kunnen de spatels er niet inlaten. Om te verhinderen dat het een plak- en smeerboel wordt bij het in- en uithalen van de pizza's, bak ik de bodems even voor in de over. Ik neem een rechthoekige pizzadeeg en verdeel in 8 of 10 kleine pizza's en leg die dan 2 minuutjes in de oven (180 graden of zo).
Nog een tip... Ik knip kleine bakpapiertjes in vierkantjes uit die net over de spatel vallen, ideaal. Vooral fijn omdat de kids niet zo precies zijn met hun pizza beleggen en er geregeld kaas afdruipt ofzo. Plus, ze gaan weer heel makkelijk van de spatel
Kan je dan niet beter rondjes in de vorm van de bakplaat uitknippen? Of houdt het papier het niet lang genoeg vol?
Hm, die van mij is weer een dag vertraagd. Moeilijk leverbaar. Ik vraag me dan af of die uberhaupt leverbaar is op korte termijn. Ach, het heeft geen haast, maar zet er dan bij dat de bezorging binnen 1-5 werkdagen is.
Wat leuk dit! Ik ken het helemaal niet. Maar Klopt het dat je dan een aantal pizza's Bakt over een avond? En dan kun je elke keer kijken hoe je hem belegt?
Het is net als gourmetten, maar dan met pizza’s. Je kan dus idd alle pizza’s beleggen zoals jij dat wil.
wij hebben er een van tristar De pizza fest 6. Als je zelf geen deeg wil maken, dan kan je bij de ah kleine pizza's kopen om te beleggen. https://www.ah.nl/producten/product/wi410322/ah-steenoven-mini-pizza
Die hebben wij inderdaad ook! Tristar Pizza Festa 4 personen dan. In december al 3 keer gebruikt en helemaal prima En die AH voorgebakken bodems gebruiken wij ook, snel klaar. Maar vers deeg ook lekker, en de laatste doen we dan met chocopasta en banaan (gaat niet op die van AH met tomatensaus). Dus gebruiken 2 soorten bodems op 1 avond.
Wat zijn die pizzarettes duur geworden zeg. Ik had een 8 persoons emirio voor 60 euro eind vorig jaar.
Schaarste... Ze zijn in december vrijwel overla uitverkocht geweest. Bol.com had ze op een gegeven moment weer, maar dan betaalde je 120 euro voor een 6p. Nu 70 euro. Ik had een bon van 50 euro, dus maar gekocht.
Ehhhh das inderdaad een goede. Maar we pakken een velletje, leggen hem op het bordje, daar het deegrondje op, en dan kun je (als je klaar bent met beleggen) de spatel eronder schuiven en zo in de pizzarette. De eerste keer plakte het deeg de hele tijd aan de spatel vast, vandaar dat ik dit zo had bedacht
Hier ook de Emerio 4 persoons (ivm plaatsgebrek om op te bergen, én we zijn maar met 4). Maak de doos wel meteen ff open als je hem koopt (of het liefste nog als je voor de winkel staat als je hem in de winkel koopt) want de koepel die erbij zit, is mega kwetsbaar. Hier had ik hem als sint-cadeau, lag 6 december met de rest van de cadeautjes klaar en het plan was 6 december savonds te pizzaretten (alles in huis gehaald) maar dat ging bijna niet door omdat het ding kapot was en nérgens meer eentje te krijgen was.
O niet eerlijk. Ik had hem eerder besteld, ook bij bol. Maar ik krijg elke keer een melding dat ie vertraagd is door slecht leverbaar. Op de site staat ie nog steeds als leverbaar
Wij hebben nog steeds saldo op onze kadokaarten staan van bol.com en overwegen misschien de pizzarette. Maar ik vroeg me af, als je al de ingredienten wilt hebben die iedereen lekker vind, dan houd je toch altijd een boel over. Zo zonde als dat dan weer weg moet. Ik zie ons bv salami niet ergens anders in gebruiken. Hoe doen jullie dat?