Kan dat? Wanneer je in een oven bakt dient deze altijd voorverwarmt te worden maar zover ik weet kan mijn combi dat niet... Weet iemand of het mogelijk is om in een combimagnetron een pizza te bakken?
Ik heb een combi magnetron gehad, en daarmee wekelijks een pizza gebakken. Ik stelde hem dan in op de gewenste temp en dan ging ie wel voorverwarmen. Je zag de temp oplopen op het display en als ie op temp was ging ie piepen. Dan de pizza er in en een tijd instellen en klaar! smakelijk
O ok, tot nu toe heb ik 'm zelden gebruikt als oven maar wanneer ik dat eens deed dan zag ik nadat ik alles ingesteld had het tempratuurmetertje inderdaad oplopen maar dan zit wel al je eten erin. In de gebruiksaanwijzing staat er verder niks over voorverwarmen : S
hoi! ik heb ook een combi. laat hem idd eerst opwarmen tot de gewenste temperatuur en zet dan het eten er in. Meestal durt het zo'n 10 minuten voordat mijn combi op de 180/200 graden zit.. eetsmakelijk
Wij hebben ook een combi-magnetro en mijn man maakt daar regelmatig heerlijke pizza's mee. Heb jij het al geprobeerd?