Ik maak me een beetje zorgen... Ik kwam er toen straks achter dat ik een plek op mijn hoofd heb die pijn doet. Althans, ik raakten het heel zacht aan en het deed best wel zeer. Ook heb ik sinds vandaag oorpijn aan diezelfde kant. De pijnlijke plek voel ik nu constant, misschien omdat ik me er zorgen over maak... Ik heb mijn hoofd iig niet gestoten ofzo. Nu ga ik terug denken en had ik eergisteren de hele dag een raar/duizelig gevoel. Ook heb ik al een lange tijd af en toe ineens een suis/piep in mijn oor, vaak maar een seconden of 10 soms iets langer.. ik dacht dat dat misschien zou komen door een hoge bloeddruk? want dit heb ik al best lang. Wat ik de laatste twee weken heb, vind ik ook eng. Ik verwissel vaak woorden, dan zeg ik het een en denk het ander. Of weet ineens niet meer wat ik wilde zeggen. Nu zal vast iedereen daar wel eens last van hebben.. ik ook.. maar niet zo erg. Stress dacht ik? Nu zo allemaal bij elkaar maak ik me zorgen. Het hoeft natuurlijk niet allemaal in verband met elkaar te staan.. maar toch. Iemand die hier misschien iets zinnigs over kan zeggen? Ik maak me waarschijnlijk zorgen om niets. Zou die pijnlijke plek kunnen komen door oorpijn? Die plek zit zeg maar een cm of 3 boven mijn rechter oor die pijn doet. De plek ik trouwens niet te zien.
Hahaa, oh ja niet aan gedacht. Mijn schoonmoeder zei dat die pijnlijke plek misschien haarpijn is. Dan kun je ook pijn aan je oor krijgen zegt ze. De rest heb ik niet verteld, maar misschien ligt het inderdaad gewoon los van elkaar en maak ik mezelf gewoon gek. Ik bedoel die suis die ik af en toe heb, dat heb ik al heel lang. En wat ik de laatste twee weken heb, komt misschien gewoon door de stress. Ik wacht het even af. Iig bedankt voor je reactie.....
Ik zou wel morgen even de huisarts bellen. Misschien is het niets bijzonders, maar omdat je al een paar dingen opgevallen zijn de laatste 2 weken kan (hoeft niet) het verband met elkaar hebben. Bovendien ben je ongerust, dus misschien kan hij je geruststellen.