Sinds zaterdagmiddag heb ik ineens last van pijn in mijn linkerzij, ter hoogte van mijn taille. Deze pijn heb ik niet als ik zit, maar als ik sta begint het vrijwel direct en als ik loop word het steeds heftiger, tot het punt bereikt wordt dat ik geen stap meer kan zetten van de pijn. Ik heb geen harde buik overigens, en het is geen pulserende pijn, maar eerder constant. Heb de vk gebeld omdat ik me erge zorgen maakte, aangezien ik de dinsdag ervoor een vwp gehad heb. Maar ik verlies geen vruchtwater of bloed, dus ik moest me niet ongerust maken. Ze gooide het op bandenpijn, maar ik heb altijd begrepen dat dat veel lager zit, richting de liezen. Ze raadde me aan om er een warme kruik op te leggen of in bad te gaan. Heb ik gedaan en het hielp inderdaad. Op zondag was het nagenoeg weg, in de middag kwam het weer even op maar trok snel weg. Vannacht heb ik een enorme steek in mijn buik gevoeld waar ik even niet door kon ademen. Maar dat duurde niet lang. Voel me nu weer goed, maar vraag me wel af wat dit nou kan zijn? Bij de laatste controle constateerde een andere vk dat ik erg strakke buikspieren zou hebben. Zou dit het oprekken van die spieren kunnen zijn? Iemand enig idee? Groetjes, Floor
het zou goed kunnen dat je buik nu flink gaat groeien dat je daarom die pijn hebt dat zal je dan wel vaker krijgen maar duurt maar een paar dagen
Ik heb daar ook regelmatig last van. Alleen zit het bij mij aan de rugkant, ook ter hoogte van mijn zij. Ik was erg bang dat het mijn nieren zouden kunnen zijn, dus ben heeeel veel water en brandnetelthee gaan drinken uit angst voor nier ontsteking. Maar misschien was het ook wat anders, ik weet het niet. Maar bij jou zit het aan de voorkant ter hoogte van je zij? Of echt ín je zij? Het kan idd ook gewoon zijn dat bepaalde spieren moeten wijken voor je snel-groeiende buik... Sterkte!
Tsja, ik begin wel een behoorlijke toeter te krijgen, dus het zal er wel aan gerelateerd zijn. Het zit echt midden in mijn zij, in de taille, maar ik voel het over de gehele linkerzijde. Sinds zaterdag heb ik nog een aantal keren gevoeld, maar nooit meer zo lang en extreem als toen. Het is nu ruim een week geleden dat de vruchtwaterpunctie plaatsvond, en Spruit is erg bewegelijk, dus ik denk dat het op zich wel goed zit. Voel wel meer rare dingen sinds afgelopen week, op een manier waarvan ik geen benul had dat het mogelijk zou zijn. Bedankt voor jullie reacties! Stelt toch wel gerust... Groetjes Florentine