Ik vond het zetten ook verre van prettig... Ook ik vond dit de meest pijnlijke piercing en het meest vervelende qua genezing. Maar dat zeg ik meer omdat de genezing gewoon lang duurde ivm andere piercings en ik er iets meer last van gehad heb. Nu heb ik hem inmiddels een paar jaar en vind hem behalve mooi, geen meerwaarde hebben ofzo Succes met zetten!
Ik vond het helemaal niet vreselijk pijn doet viel heel erg mee. Alleen het buisje uit de tepel trekken vernam ik wel ff flink. Heb 2jaar lang staafje gehad en dat ging top toen een ringetje gedaan en binnen de korste keren ontstoken heb hem er toen ook uitgehaald en dicht laten groeien. Ook omdat we toen een kinderwens hadden en ik graag bv wou geven. Lijkt me niet handig met ontstoken tepel haha
Ben heel benieuwd. Enerzijds vind ik het superspannend, maar aan de andere kant kijk ik er enorm naar uit. Ik hou jullie op de hoogte. Nog 2 nachtjes slapen
Zetten was idd pijnlijk. Veruit het pijnlijkst van alle piercings die ik gehad heb. Genezen duurde echt maanden. En toen ie net goed en wel genezen was, is ie uitgescheurd (mijn behabandje bleef erachter hangen en helaas trok ik daar hard aan). Ik ging van mijn stokje, wat is dat een rottige pijn zeg! Dus tip: kijk uit
Dit heeft een vriendin van me ook gehad, tepelpiercing telkens ontstoken om een gegeven moment kon ze er niet meer tegen en tijdens het douchen eruit gehaald, dit mag dus eigenlijk niet maar op dat moment niet bij stil gestaan. Ontsteking opgesloten omdat de wond was dichtgegroeid.2 Dagen laten wakker werd ze wakker met een zwaar ontstoken borst en was harstikke ziek, ze kon naar het ziekenhuis echt heel erg, gelukkig goed gekomen maar haar tepel is wel "misvormt". Dus echt als je piercing gaat ontsteking ,naar de huisarts en er niet zelf uithalen of mee prullen!!
Tepelspiercings zijn zo sexy , maar aangezien alles bij mij gaat ontsteken ga ik daar dus écht niet aan beginnen. Daarbij heb ik een hele lage bloeddruk en bij erg pijnlijke dingen (hevige menstruatiekramp, piercen oid) val ik flauw... Beetje jammer
Hij zit erin! Ben er echt ontzettend wijs mee. Door de verdovende zalf viel het zetten wel mee, alleen het binnendeel was gevoelig maar ook niet echt heel pijnlijk eigenlijk. Nu voelt het net alsof er hard in geknepen wordt qua branderig gevoel haha. Moment suprème vond ik wel even heel eng! Bijna geneigd om te zeggen dat ik niet meer durfde, maar gelukkig toch doorgezet. Het advies qua schoonhouden is puur met water. Verder niet aan draaien, geen unicura of andere middeltjes en gewoon hygiënisch zijn qua schone kleding. Dat klinkt zo minimaal.. Wat werd jullie destijds geadviseerd?
Oog verdovende zalf klink heerlijk hahah. Ik moest wel goed schoon houden met unicura en ik had een spray meegekregen voor het draaien. Maar dat draaien zou ik onder de douche doen met unicura
Ik kreeg t advies om niet te draaien omdat je daarmee juist de nieuwe huid van binnen kapot draait (klinkt aannemelijk) en dat t niet kan gebeuren dat ie vast groeit
Stoer zeg, vooral na al die enge verhalen! Ik vind het echt zo mooi, maar ik durf dit echt niet. Ik blijf ook altijd gevoelig op mijn piercings, het lijkt me dus niet zo verstandig. Alleen water lijkt mij ook wat karig, maar de adviezen veranderen ook zo snel. Misschien dat de ervaring is dat unicura juist de genezing in weg staat? Maar veel plezier ervan, ik hoop dat hij goed en snel geneest.
Je hoeft de piercing eigenlijk alleen maar een klein beetje te bewegen tijdens het schoonmaken. Ik maakte hem 1x per dag tijdens het douchen schoon met unicura. Hij zal idd niet vastgroeien, maar hij kan wel een beetje vast gaan zitten door opgedroogd wondvocht.
Tnx magickwings dat vond ik stiekem ook wel haha!! Hij legde idd ook uit dat sommige vrouwen zulke gevoelige tepels hebben dat ze m er uiteindelijk uit halen omdat het te gevoelig wordt. De uitleg over unicura was dat je daarmee ook de goede bacteriën van je huid wast die eigenlijk je eigen bescherming zijn. Net zoiets als dat je met ab ook al je goede bacteriën doodt. Dus hij zei dat unicura juist het gezonde 'klimaat' van je huid wast. Klinkt aannemelijk. Ik denk dat de inzichten ook wel veranderen ten opzicht van jaren geleden en je leest toch ook dat elke piercer wel weer andere dingen zegt.
Veranderd niet alleen met de tijd, het advies is zelfs per piercer verschillend Zou me gewoon aan het advies van de piercer houden
Je piercer heeft helemaal gelijk! Je lichaam kan dit prima zelf af en daar heeft 't geen agressieve zooi voor nodig. Eventueel zeezoutoplossing is het enige wat ik zou gebruiken als het niet goed aanvoelt. Draaien is ook zeker niet aan te raden omdat je daar de fistula ('buisje' wat zich om je piercingsieraad heen vormt) mee kapot maakt van binnenuit, uiteindelijk kan dat een negatief effect hebben op de genezing. Fijn dat je goed advies hebt gehad en dat het goed te doen was, bij welke shop ben je geweest?
Ik ben bij Roscher in Weidum (Fr) geweest. Heb er ook wel een uur gezeten in totaal. Hij legt alles super uit en stelde me echt even op m'n gemak. Ook super om te zien hoe hij alles met steriele materialen precies aanpakt zoals het hoort. Ik kan hem alleen naar aanbevelen
Hij zit er natuurlijk nog maar kort in, maar tot nu toe gaat het heel goed. Gisteren natuurlijk wat gezwollen maar dat neemt vandaag al af. Hij is supermooi droog. Geen druppel bloed of wondvocht gezien vanaf het prikken tot nu. Ook eigenlijk helemaal geen pijn natuurlijk wel gevoelig als je er aan komt, maar verder geen last van m'n kleding enzo. Dus tot dusver nog steeds heel blij mee 😉
Brrr.. moet er niet aan denken! Mag ik vragen waarom je nou juist een tepelpiercing wilde? Het lijkt me zo pijnlijk dat ik me niet kan voorstellen dat iemand er vrijwillig voor kiest. Enne.. foto?
Heb hem nu al 2 jaar niet meer. Maar toen ik hem liet zetten was ik als de DOODS. Maar toen die mevrouw bezig ging en al klaar was vroeg ik of ze niet kon opschieten, ze zei hij zit er al in. Dus nee ik vond het zetten niet pijnlijk. Toen hij er eenmaal in zat had ik een branderig en trekkerig gevoel. De dagen erna was niet pijnlijk maar ook niet dat ik kon zeggen dat ik het niet voelde. Ik hield het schoon met unicurazeep. Verder niks veranderd qua kleding enzo. Veel plezier straks met je piercing