Pfff wachten en wachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yoga fanaatje 1987, 18 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoga fanaatje 1987

Yoga fanaatje 1987 Actief lid

3 mei 2017
    353
    91
    28
    Vrouw
    Ben nu 38.3 (banner klopt niet helemaal) maar voor mijn gevoel ga ik al over tijd haha. Zoontje was met precies 38 weken geboren. Ging ik nu weer vanuit
    Of rond dat termijn. Weet nirt waarom ik ervan uitging. Maar verveel me echt. Kan niet zoveel meer. En alles is wel gedaan. Ook nog nirt echt tekenen dat hij eraan komt. Wat harde buiken en krampjes soms. Ff klagen hoor.

2. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Wat kan het dan lang duren hé... Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten :)

3. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Same here.....uuuuugh

4. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    had ik ook. Ik kreeg geen adem, bekkenpijn, sliep max 4 uur achter elkaar, maagzuur, etc. Nu kijk ik met weemoed terug naar die tijd. Ik ben super blij dat mannetje er is, maar het gelijk zo intense. Was wel lekker dat dutten de hele dag en alleen voor mezelf te zorgen als mijn andere twee er niet waren. Wat ik wil zeggen is probeer ook te genieten en pak je rust! Als je kinderen hebt zoals ik, dan slaap je nauwelijks na de bevalling.

5. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Oei, even een kleine reminder, het kan ook nog drie en een halve week duren... De eerste kwam bijna een week te vroeg maar nr twee anderhalve week overtijd, dus ik houd mezelf nu vast aan twee weken overtijd dan kan het altijd meevallen!

6. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.899
    1.386
    113
    Herkenbaar ! Ik heb nog 2 dagen om niet gevoelsmatig overtijd te gaan ! Zit er echt op te wachten

7. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Herkenbaar ja. Van mijn tweede met 37+6 bevallen dus ergens stel je je daar dan idd op in (niet handig :o:)
    Ik probeer mezelf rustig te houden maar ik ben echt ka-pot lichamelijk, met daarnaast nog 2 kids. Ik weet dat ik straks ook moe ga zijn maar het ongeduld overheerst voor nu. Wil gewoon bevallen :rolleyes:!

Deel Deze Pagina