peter van der hurk

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden
    Wie is er wel eens bij de show van Peter van der Hurk geweest of heb je een persoonlijke Reading van hem gehad?
    Hoe vonden jullie het?
    Ben zo benieuwd
    Ik krijg als verjaardagskado een Ticket voor de show van Peter
    Maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten enzo.

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Geweest en een reading gehad. We gaan trouwens in juni weer, in Arcen:)

In tegenstelling tot de meeste bekende paragnosten zegt hij meteen namen, en is duidelijker in wat hij ziet/verteld. Ook als het niet helemaal klopt en mensen proberen het verhaal 'kloppend' te maken zoals hij dat zegt bv, zegt hij ook meteen nee dat is het niet, zo maak je mijn verhaal kloppend en dat wil ik niet..

Ook als je geen reading zou krijgen is hij érg speciaal om mee te maken (ook bij Derek Ogilvie geweest en dat was itt Peter echt 10x niks)

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik ben jaaaren geleden bij hem geweest voordat hij bekend werd. Zijn reading nam hij op op een cassettebandje (ja zo lang geleden was het) en dat bandje heb ik nog.
    Hij deed alles vanaf foto's die je moest meenemen, foto van jezelf en van je dierbaren. Hij ging van alles over ze vertellen en dat klopte allemaal. Vervolgens over mijn toekomst gehad en ik moet zeggen dat alles uitgekomen is tot nu toe!

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ben bij een show van hem geweest en ik ben een keer bij hem thuis geweest voor een persoonlijke reading van een uur.
    Het is echt verbazingwekkend wat hij kan! Hij kon elk detail van mn ouders ziekte beschrijven en wat ook wel grappig was: Hij vertelde dat ik eind 2010 begin 2011 mn 2e kindje zou krijgen. Ik moest toen lachen want dan moest ik wel opschieten! We waren ook niet van plan om voor een 2e te gaan voorlopig. Maar ik ben toch per ongeluk zwanger geworden en het zal erom hangen of hij/ zij eind 2010 of begin 2011 komt!!

Mochten mensen geinteresseerd zijn in zijn telefoonnummer voor een privereading bij hem thuis pb me maar.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Heb je een PB gestuurd

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Muppet: waar woont hij? (ik bedoel waar hij zijn privé-readings doet)

7. Tese

Tese Niet meer actief

Den haag

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Wij zijn bij een show van Peter geweest vorig jaar in Zeist. Iedereen mocht een voorwerp meenemen (van een overleden of levend persoon) omdat wij dachten er zullen wel veel foto's zijn hebben wij iets anders meegenomen. We waren met z'n 4en en omdat wij heel graag 'contact' wilden met mijn moeder hebben we alle 4 iets meegenomen wat iets met haar te maken had. Ze maakte altijd poppetjes van handdoekjes dus die moest natuurlijk mee, verder hadden we nog een foto en een beertje wat Tim heeft gekregen van haar meegenomen. Als de show begint zijn de spulletjes al bekeken en is er een selectie gemaakt en die selectie ligt op een tafel op het podium. Wij kregen meteen de schrik van ons leven want ons poppetje lag daar! Na wat foto's en een beertje te hebben behandelt pakte hij ons popje op......wat hij vertelde klopte..sommige dingen moesten we wel over nadenken en er zijn ook wel dingen waarvan ik denk tja dat kan iedereen gokken...maar het gaat zo snel, we weten echt de helft niet meer.
    Niet alles wat op de tafel ligt wordt behandelt, halverwege werd de tafel gewisseld.
    Het was wel heel bijzonder!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Met wie ga je??????:D:p

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    thanks voor de reacties meiden
    ben zo benieuwd...
    weet nog niet goed wat ik mee moet nemen en van wie... heb 2 dierbaren
    maar goed daar kan ik nog even over nadenken he

senn: ik ben uitgenodigd als kado voor mijn verjaardag de 31ste ;) door mijn oude kraamhulp

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ook van mij heb je PB.

12. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Ben ook jaren geleden geweest, en idd werd het gesprek nog opgenomen op een cassetebandje. Helaas is het bandje kapot, maar er zijn idd verschillende dingen wel uitgekomen. Maar zoals hij het toen ook zei, als je straks op de snelweg gaat staan ben je dood, en dan kies jezelf toch een andere weg?
    Hij is erg vlug met gesprekstof, dus bij een reading is het verstandig om iemand anders ook te laten luisteren (maar dan met een nuchtere kijk).

Veel plezier..

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Denk dat je best van allebei wat mee kan nemen.:)

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja dat dacht ik ook maar volgens andere mag je maar 1 ding meenemen..

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuke banner heb je!:)

En anders moet je gaan beslissen van welke persoon je iets mee wilt gaan nemen.
    Wie is de ander want eentje kan ik er wel raden.;)

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mijn oma ;)

maar ik heb het er al met hubbie over gehad
    dat als de show goed is gegaan en ik vind peter wel iets
    dat we dan een persoonlijke reading bij hem gaan doen
    proberen voor 2 personen een reading te krijgen.
    dan weet je in ieder geval zeker dat je aan de beurt komt he ;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is idd altijd maar de vraag of je überhaupt aan de beurt komt.
    Ik ga ook dit jaar nog een keer naar Peter dan combineer ik het gelijk met een bezoekje aan mijn familie in Den Haag.:D

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh wanneer ga jij?
    ben benieuwd
    en idd altijd handig als je daar ook familie hebt wonen

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik weet nog niet, laat het even van de financiën afhangen.;)
    Het is toch een hoop geld.:)

Deel Deze Pagina