Ik wil een permanent!!! Ik vind mijn haar gewoon niet meer zoals het voorheen was... Vroeger had ik krullen van mezelf, maar dat is er met de jaren wel uit gegaan... nu heb ik een slag in mijn haar. Heb niet zwaar haar dus ideaal voor een permanent. Nu ben ik op zoek naar ervaringen van dames die een permanent hebben. Ik wil natuurlijke krullen, mooie krullen.. niet van die slappe golfjes, maar echte krullen ( á la Katja hahaa). Zodat je niet snel doorhebt dat het permanent is. Ow ja, wees vooral niet bescheiden als je je permanent wilt tonen! Hoe vaak moet je je haar eigenlijk laten permanenten?? I.v.m. uitgroei? En hoe duur is het eigenlijk?
ik doe het nooit meer , de eerste weeeeken na het permanenten was het net stro wat ik op me hoofd had ! welke shampoo welke conditioner , welke voeding of welk masker ik ook gebruikte het ging niet over ! Ik heb er toen 40 euro voor betaald maar dit is lengte afhankelijk en denk dat je er 6 tot 8 weken mee kan doen .
2 vriendinnen van mij hebben het ook gedaan maar zouden het nooit weer doen. Echt mooie grove krullen krijg je niet vind het meer poedeltjes krullen en het is zo slecht voor je haar (wordt er erg droog van en daardoor breekt het makkelijk)
Ik doe het ook echt nooit meer, net zoals Romairo ook al zegt het was net stro, het heeft bij mij echt meer dan een jaar geduurd voordat alles er helemaal uit was .. Verschrikkelijk .. Ik had altijd lang haar ( tot op mijn bips ) en toen ik de permanent had was het ineens tot op mijn schouders Terwijl ik ook vroeg om natuurlijke krullen .. Nou ik doe het nooit en nooit meer ...
Ik heb het ooit eens laten doen, maar bij mij pakte het niet. Toen zeiden ze dat mijn haar te zwaar was, stuk afgeknipt, opnieuw gezet, met 3 weken weer alles weg. Ik heb meer dan 100 euro betaald, en heb er nog geen maand plezier van gehad. Na de tijd was mijn haar ook net stro. Ik zou het niet snel weer doen.
Ik heb het ooit eens gedaan en het was een nachtmerrie! Ik heb van mijzelf al vrij dik haar met krullen, maar ik moest en zou persé meer krullen hebben. Mijn haar was net als de dames hiervoor al zeiden net stro! De krullen waren op zich wel mooi, maar niet voor lang! Heb er later echt een heel stuk van mijn haar af moeten laten knippen. Dat doe ik echt nooit meer..
Ik doe het ook nooit meer. Het is zo slecht voor je haar....heb er toen echt een heel stuk vanaf moeten knippen....en de krullen waren echt niet mooi. Helaas duurde het erg lang voordat het eruit wat gegroeid, en mijn haar was al die tijd als stro.
ik heb het eens gehad en bij mij was het wel leuk. geen stro. gewoon na het wassen cremespoeling. na een half jaar was het er groots uit maar als ik er dan mn best voor deed zat er weer krul zat in. dit tot een jaar ongveer. ik zou het zo weer doen alleen heb helaas mn haar af laten knippen
ik heb het weleens laten doen, voor 50.00 maar doe het nooit meer. Had een permanent laten zetten die zeker een jaar blijft zitten,maar had hem na ongeveer 3 maanden er zelf uitgehaald met speciaal spul.
ff offtopic maar moet elke keer zo lachen om je onderschrift, en dan nu je profiel foto GEWELDIG hahahah sorry moest het ff kwijt
hey heb het ook 2 x gedaan en zou het zo weer doen !! moet zeggen dat ik wel meer geld kwijt was 80 euro en dat was toen een aan bieding ik fohnde het wel altijd na het douchen met een defuser (eum hoe schrijf je dat) en voor een snelle mooie krul bv voor savonds ging ik er ff met een planten spuit overheen en niet helemaal droog fohnen anders word het pluizing maw een goede kapper kiezen en je goed laten informeren !! succes
Oh, wat een hoop negatieve ervaringen! Ik heb een tijdje permanent gehad en beviel me uitstekend! Wil het zelfs nu weer gaan doen, omdat ik het gewoon supergaaf vind om krullen te hebben Heb wel gevraagd of ze 'm zo grof mogelijk wilden doen, want ik heb nogal dik & veel haar, dus met kleine krulletjes zou ik meteen een afro hebben Maar ben zeker van plan het nog eens te doen. Heb laatst een rondje gebeld met diverse kappers voor de prijzen, maar dat viel wel nogal tegen... Vanwege dik, veel en lang haar komen er allemaal toeslagen bij, waardoor de goedkoopste voor mij op ongeveer 80 euro uitkomt. Zonder knippen Zeker de moeite waard om uitgebreid te informeren dus bij verschillende kappers, maar je komt er maar op 1 manier achter of het bevalt: proberen! En altijd goed aangeven bij de kapper die het doet wat voor haar je hebt (reageert het snel bij bijv. verven door breekbaar te worden enz.?) Ben benieuwd of je 't gaat doen Succes! OH! En bij mij bleef het echt lang zitten! Na een halfjaar had ik nog steeds hele leuke krullen; moest ik er alleen iets meer moeite voor doen ze op te peppen.
Ik heb het jarenlang gedaan en was er erg tevreden over. Tegenwoordig heb ik ook slag in mijn haar en heb mijn haar in lagen laten knippen. Na het haren wassen een beetje cremespoeling er direct weer uitwassen. Schuim in je haar doen, met de diffuser erover en daarna een beetje gelspray...Het ziet er exact uit als permanent maar dan gezonder
ik heb het een paar jaar ,denk jaar of 5 geleden, ook laten permanenten, maar echt spijt van gehad! net zoals de meeste zeggen , je krijgt er heel erg droog haar van, en word heel erg beschadigt! Als ik dan foto's zie vanmezelf, dan sla ik ze maar snel om haha... zou er goed over nadenken.
Hier ook een positief verhaal. Ik moest en zou een permanent nemen (groffe krul). Helaas hadden ze die dag geen apparaatje om mijn haar te meten. Ik was de eerste twee dagen zeer tevreden over mn krulletjes. De derde dag viel het mij op dat ik dus voor de helft maar gelukt ben .. Bovenhelft wel onderhelft niet. Dus ik terug naar de kapper en ze hadden mn haren weer gewassen en gefohhnt om te kijken of het echt mis was. Daarna mn haar opgemeten en ik heb bandhaar ( dichtstructuur ofzo) en 0,5 mm dik haar. Moest over twee weken terug komen want dan pas mocht ik weer permanente. En ze konden geen garantie geven of het zou lukken. Maarja bij die kapper als je niet tevreden bent heb je gewoon garantie op je haar. Dus de tweede keer hebben ze gratis permanent erin gedaan. Helaas nog niet gewerkt. Maar ondanks ik in 2,5 week mn haar twee keer heb laten permanente en 5!!! flesjes permant vloeistof in mn haar heb gehad. Is het nog steeds super zacht en glansend. De bovenhelft vind ik prachtig zitten. Het vraagt alleen iets meer verzorging. Ik doe elke dag mn haar nat maken en om de dag wassen en cremespoeling. Gebruik andre perfecte krul producten. Van Kruidvat gebruik ik 1 keer per week een haarmasker. En om mn haar vettig te houden (niet goed eigenlijk tis wat zwaar voor de krullen ) gebruik ik cocos creme van palmer. Daar blijven mn krullen prima mee zitten.
Ik heb het 2 keer gedaan, de eerste keer zat het helemaal top, en de 2e keer zat het voor geen meter. Ik zit er nu weer over te denken, ik heb het nu een stuk korter, en ik denk dat ee krul erin wel leuk is