Hoi allemaal! Misschien dat jullie me op goede ideeen kunnen brengen. Ik wil graag een buikband met de tekst "trots op opa" maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen? Bijv. met letters erin strijken ofzo? Of kent iemand online een goed bedrijf die buikbanden drukken? alvast bedankt!
Bij bijv de hema (vast ook nog bij andere winkels) kun je speciaal papier kopen. Daarop kun je dan uitprinten wat je wilt en dat kun je vervolgens ergens opstrijken. Gaat erg makkelijk
ja het heet transferpapier, let er alleen even op dat je je tekst in spiegelbeeld uitprint! gaat heel goed en je spaart er heel wat geld mee uit!
dat was het inderdaad, transferpapier, kon er ff niet opkomen. En inderdaad ff in spiegelbeeld uitprinten.
Oke, thanx meiden! Ik ga eens op zoek naar dat transferpapier. Ik had ook wel gezocht naar het laten drukken, maar het is naar alle waarschijnlijkheid maar voor eenmalig gebruik en dan vind ik dit eigenlijk net zo handig!
ik heb al heel lang verschillende ideeen over teksten voor op buikbanden. allicht dat ik er een aantal laat maken tegen die tijd en dan verkoop. ik hou jullie hier wel op de hoogte indien gewenst.
popje. je print uit in spiegelbeel door je word-bestand even in paint te plakken dan naar afbeelding. spiegelen/draaien en dan horizontaal spiegelen.. dit shirtje had ik gemaakt voor mn dochter (ze staat er zelf niet zo mooi op maar even als voorbeeldje) om de opa's en oma's te vertellen: