pendelen en meer

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door naatje1982, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,

    las dat een aantal van jullei hebben laten pendelen.

    nu las ik caruli dat jij ook pendelt?alleen nu niet actief bent.

    wat ik me afvrroeg,wat moet degene die voor je pendelt van je weten?
    ergens ben ik toch benieuwd hoe of wat weet je.ondaks dat we momenteel andere zorgen hebben hier,wil ik ergens toch wel weten of het er nog wel inzit voor de toekomst.


    verder vroeg ik me af hoe jullie staan tegenover spiritualiteit?
    ik zelf ben er vrij actief mee. ook mijn schoonouders en maurice ook.
    ik heb zelf reiki 1+2,seichem 1+2 en dna healing en binnenkort ga ik voor mijn cartouche(ik weet neti of het jullei wat zegt ,maar goed)

    reiki kennen de meesten wel. seichem is een stuk sterker dan reiki en is ook net even wat effectiever soms
    dna healing spreekt redelijk voor zichzelf.
    je werkt op dna niveau,het is vreselijkl intressant en leerzaam.

    ok krijg je veel te maken met het begrip indigo kinderen,zegt jullei dit wat?het is een hoop om uit te leggen,maar als je googeld erop kom je een hoop te weten.
    hoe dan ook zijn er meer soorten kinderen dan indigo kinderen.
    maar daar ga ik me binnekort in verdiepen.

    hoe dan ook,ik ben sterk van mening dat onze kinderen ons uit hebben gekozen. en dat hoe vreselijk lullig en hard het ook moge klinken,dat onze kinderen ook were de keus hebben gemaakt om weer bij ons weg te gaan.simpelweg om het feit dat hun taak hier volbracht was en dat ze over konden gaan naar een plek waar het zo veel beter is dan hier.

    ik weet dat dit voor sommigen voor een ontzettende dooddoener kan klinken,maar ik vind het ergens een mooi iets.neemt niet weg dat ik niet gewild heb dan mijn kleine meid weer moest gaan,maar ik denk dat het voor haar beter is waar ze nu zit als dat ze had blijven leven.

    weet je ik heb ook nooit angst gehad voor de dood.zeker na het overlijden van Bodine,ben ik het eigenlijk als iets moois gaan zien. de reden daarvoor is,omdat ik vrede heb met het feit dat als het je tijd is dat je dan gaat en als het zover is dat je dan weer samen bent voor de eeuwigheid.
    ik vind dit een hele mooie gedachte.leven in een wereld waar geen pijn,verdriet of gemis zal zijn.

    misschien vinden jullie me nu een ontzettende rare,dat kan,maar wilde het ff kwijt eigenlijk.

    nou ja verder wilde ik neit echt een punt neerzetten hoor,gewoon ff wat kwijt.

    en was eigenlijk benieuwd hoe jullie over dit onderwerp denken?

    maar goed zou het in ieder geval fijn vinden als 1 van jullie me kan vertellen hoe het precies zit met het pendelen.

    liefs nathalie
     
  2. Niet meer actief

    hoi meid
    ik vraag altijd om naam geboortedatum
    ;)
     
  3. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik geloof daar ook erg sterk in. ben er niet echt mee bezig maar mijn tante heeft die gave. Ze had bij mij Jaylie al gezien. Ze wist ook dat er wat aan de hand was de dag dat Jaylie geboren is, ze had haar gezicht gezien en meteen mijn oma gebeld om te vragen wat er met mijn dochter was.
    Zij zelf heeft 2 kindjes vlak na de geboorte verloren, hoef haar niet uit te leggen hoe dat voelt.
    Na de het afscheid van Jaylie heeft ze me een boek gegeven 'De cyclus van leven en dood' een heel mooi boek waar zielen naar toe gaan als ze het aardse lichaam hebben verlaten.
    Van de week vertelde ze me dat ze Jaylie heeft gezien in mooi licht kamer, fijne muziek en ze werd door 2 vrouwen in wit verzorgd en geknuffeld. Maar ze sliep nog heel veel, want ze was erg moe.
    Mijn neef (overleden zoon van mijn tante) hield een oogje in het zeil.

    Ik denk ook dat je gelijk hebt nathalie, ze hebben ons uitgekozen om bij te komen. Maar waarschijnlijk zijn hun zieltjes puur en hebben ze niks meer 'goed' te maken op aarde en hebben ze hun taken al volbracht. Dat is in iedergeval wat ik wil geloven. Zielen zoeken elkaar ook altijd op, wij zijn hoe dan ook verbonden met hun zielen en daarom zullen ze nooit 'weggaan'. Wel kunnen ze straks 'kiezen' waar ze naar toe gaan. Ze zullen dus niet altijd rond je zijn, ze zullen ook eens mee kijken bij iemand anders over hun schouder.

    Dus lieve nathalie ik vind je helemaal geen rare, ben blij dat er meer mensen geloven dat er meer is tussen hemel en aarde!
     
  4. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he is zoals je zegt rachje.

    Ik geloof er volkomen in, maar pendelen kan ook niet iedereen, je hebt er toch een bepaalde feeling voor nodig.
    Van de zielen geloof ik ook, toen ik zwanger was van m'n dochter en ze nog in m'n buikje zat ging ik naar een seance.
    De dame verteldde me dat ik een klein meiske zou krijgen maar gezond en wel zou zijn, ze had helblauwe ogen, heel veel zwart haar en grote handen en voeten.
    Nou, ze kreeg dit gelijk.

    Later verteldde ze me dat er nog een 3 de kind zou komen met vele jaren tussen, ik verklaarde haar gek, ze zei dat het niet van een leien dakje zou gaan maar dat het kleintje echt gepland en heel gewenst zou zijn.

    Nu 10 jaar later zijn we al 14 maanden bezig voor een kleintje en ze heeft weerom dik gelijk gekregen, ze heeft me toen zelfs het geslacht verteld maar dat weet ik niet meer wat het was.
     

Deel Deze Pagina