Hallo allemaal, Ben ruim 18 weken zwanger en vreselijk onzeker. Ten eerste zijn we zwanger geraakt door ICSI wat een spannend traject is geweest. Daarnaast kreeg ik rond 12 weken te horen dat ik diabetes type 1 heb en dat ik een bijnier en schildklieraandoening heb. Gelukkig met insuline alles goed met de baby. Wel met 20 weken een GUO omdat doordat de suikerwaardes niet goed waren bij bevruchting etc er grotere kans is op afwijkingen. Deze is de dag na kerst. Sta nu onder toezicht van de gyn uiteraard. Daar ben ik begin dec voor het laatst geweest. Nu voel ik de baby door een voorliggende placenta ook nog eens bijna niet. Dit was bij mijn eerste ook pas na 20weken. Heel soms voel ik een plopje en dan weet ik niet eens zeker of het de baby nu is. Nu slaap ik al 2 nachten niet door de onzekerheid en afgelopen droomde ik zelfs over miskramen... Ik word gek van mezelf... Al zoveel vervelende dingen deze zwangerschap dat ik bijna zit te wachten op het volgende. Durf gewoon niet te genieten merk ik. .. En dan duurt het nog zo lang tot vrijdag... Hoe kom ik deze dagen door????
Wat rot dat je je zo voelt. Bij mijn dochter voelde ik haar ook pas bij 22 weken door voorliggende placenta dus maak je daar maar niet al te druk over. Miss kun je een angelsound kopen zodat je af en toe kan luisteren naar jullie ukkie. Succes!! En probeer te ontspannen!!