Zoals de titel zegt, ik ben op zoek naar webshops die goedkoop Playmobil verkopen. Vorig jaar heb ik bij een Duitse webshop besteld en dat scheelde behoorlijk wat in de prijs. Nu ben ik op zoek naar deze sets: Bekijk bijlage 661095 Vorig jaar bij die betreffende winkel besteld voor dochters verjaardag en ze wil deze sets graag nog er bij. Als iemand een betrouwbare site kent waar de prijzen (nog) beter zijn én die vlot leveren, dan hoor ik het graag.
Ik hou deze site altijd in de gaten. Over het algemeen heeft Amazon de scherpste prijzen: https://www.playmowatch.com/nl-NL/
Ik raad aan om op Amazon te kijken. Daar staan vaak goede aanbiedingen. Zou de Nederlandse en Duitse Amazon in de gaten houden
Je mag mijn achterzolder wel kopen: moet nog 9 grote kasten vol playmobil verkopen alleen heb nog steeds geen energie gehad om alles te sorteren en op marktplaats te zetten....binnenkort toch maar eens mee beginnen, denk dat het zeker wel 2000-3000 euro op kan leveren alles bij elkaar. Alleen zo jammer dat alle rommelmarkten geannuleerd zijn, heb nog zoveel klaar liggen al sinds maart. Deze sets hebben we overigens niet, dus je hebt niets aan mijn reactie Ik kocht veel in Duitsland, en bij een tweedehands playmobil winkel in Wageningen maar die is helaas gestopt.
Gewoon via playmobil.nl, direct service is ideaal. Zit geen mooie doos om maar is ook goedkoper en nu met 20 procent korting
Erg he? Hebben wij met LEGO friends, bakken vol alleen alle sets zijn uit elkaar gehaald door dochter. En we krijgen ze niet meer bij elkaar gezocht.
Lego gaat door naar zoontje, daar ga ik niet aan beginnen om 30 trofastbakken uit te zoeken. En daar bouwt hij zelf van alles naar eigen fantasie mee. Maar Playmobil vindt hij niets aan dus dat wil ik nu wel kwijt, dochter is 14 die gaat er echt niet meer mee spelen.
Dat hadden wij ook. Heel veel lego city van de jongens, maar echt heel veel. En man had dat allemaal uit elkaar gehaald en gewoon in bakken gemikt destijds. We hebben afgelopen meivakantie een dikke week elke dag uren alle sets uitgezocht en in elkaar gezet om ze vervolgens per set weer af te breken en apart op te bergen. Mijn god wat een werk was dat.
Playmowatch is ideale site, wij bestellen meestal op Duitse Amazon of op playmobil.nl . Daar tot nu toe de beste prijzen.
Pffff geloof ik graag! Dochter heeft vorig jaar een paar setjes uitgezocht, opgebouwd en verkocht. Maar daarna zag ze dat niet meer zitten. Nu hebben we alles gesorteerd op kleur en op bijzondere dingen en gaan het zo proberen te verkopen