Ik heb tweedehands een maxi cosi gekocht, en er staat geen verdere type aanduiding op dan "universal". nou wil ik er graag een voetenzak voor kopen, namelijk de maxi cosi pebble. Iemand enig idee of dit gaat passen? of letten de types maxi cosi heel nauw wat betreft voetenzakken? dit is de voetenzak die ik graag wil; bol.com | Maxi-Cosi Pebble - Voetenzak - Raspberry Red | Baby
Staat er echt geen type op je maxi cosi?? Dat is vreemd... Meestal staat dat aan de zijkant. Ik heb zelf de maxi cosi citi SPS en daar past deze zak wel op. Dus het lijkt mij wel... Maar anders gewoon even een mailtje naar maxi cosi zelf sturen. Ik heb het daar gevraagd en kreeg keurig netjes een bericht terug met een antwoord op mijn vraag. Dat kan hier: Contact Maxi-Cosi voor vragen over Maxi-Cosi producten
Trouwens, het merkje staat soms ook op het sluitinkje zeg maar aan de voorkant. Bij mij staat daar namelijk ook citi. Even iets anders... Voldoet je maxi cosi wel aan de veiligheidseisen? Aangezien die nu vernieuwd zijn? ECE R44/04 Europees Keurmerk
bedankt, Pitahaya! ik heb alle kanten van de maxicosi bekeken en zag nergens een type. ik zal maxi cosi maar even mailen want dit schiet niet op. er zitten wel 2 stickers aan de zijkant met instructies waar de autoriemen moeten dus ik vermoed dat t type eronder staat. ik krijg de stickers er alleen niet af... de kinderwagen waar deze maxicosi bij zat met de 2e hands deal was een jaar of 1.5 oud volgens mij. ook staat er een circeltje in het plastic gedrukt met cijfers 1 tot 12 in een circel en 13 groot in het midden. een pijltje wijst naar de 4. ik vermoed dat hiermee april 2013 wordt bedoeld dus dan zit het wel goed met de veiligheid
wow; gisteravond 23:30u een facebook bericht aan Maxi-Cosi gestuurd, vanmorgen 07:00u antwoord! ik heb de citi-SPS en hier gaat de Pebble voetenzak wél op passen maar de Pebble hoes niet. ik dacht, ik plaats nog even het antwoord hier voor het geval iemand dezelfde vraag heeft als ik
Ja, ik heb dezelfde vraag gesteld... Die voetenzak past er inderdaad op. En een hoes?? Wat bedoel je? Ik wil deze namelijk ook kopen: bol.com | Maxi Cosi - Hoes Kapje - Zonnekap - Funky Peacock. Sibble | Baby aangezien wij die standaard zwarte niet meer hebben. (Ook 2e hands wagen)
ik bedoelde met 'hoes' de bekleding van het stoeltje. daarvan past de Pebble dus helaas niet op de Citi Sps. het zonneschermpje heb ik niet naar gekeken die zat er bij mij al bij en is elastisch dus ik vermoed dat ie op veel modellen zal passen
jawel, maar die is redelijk verkleurd door gebruik en zon, dus ik ben op zoek naar een nieuwe. k vond de Pebble hoes met rondjes zo leuk met bijbehorende voetenzak, dus vandaar. nu koop ik in ieder geval de voetenzak en ga nog op zoek naar een geschikte hoes voor het stoeltje zelf.