Parkeren Amsterdam/NEMO

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Demino, 14 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    We willen morgen met de kinderen naar NEMO in Amsterdam. Nu betaal je daar voor parkeren natuurlijk de hoofdprijs..

Ik ben niet bekend in Amsterdam, dus ik zit me nu heel hard af te vragen wat wijsheid is.
    Trein? Hmmmm.. P&R zag ik ook staan, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Iemand daar ervaring mee?
    Of andere tips?

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.167
    4.477
    113
  3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Thanks! Zat al even naar dat reserveren te kijken, maar dat kwam ook op 25 euro..

De trein is echt mijn laatste optie eigenlijk, ik ben zelf snel overprikkeld (de kinderen ook, maar minder dan ik) en dan ben ik al helemaal gesloopt nog voordat ik in het museum ben haha!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.872
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Wij parkeren ook bij oosterdok. Anders is het geloof ik 7 euro per uur in Amsterdam dus die 25 euro gaat wel voor een hele dag. Hoe eerder je reserveert hoe goedkoper dus als je niet vastzit aan een dag mss in een latere vakantieweek gaan? P+R vond ik een hoop gedoe en overstappen.. dan parkeer ik liever om de hoek.

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Dankjewel voor het meedenken @Sophy!
    Ik heb al kaartjes voor morgen (andere vakantiedag gaat ook niet), dus dat is dan de pech haha. Maar ik heb nu voor €15 gereserveerd bij IJ-Oever. Is wel een stukje verder lopen, maar dat maakt ons niet uit.

Sophy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina