Hoi! Zoals de titel al zegt ben ik al een tijdje op zoek naar een parfum/luchtje dat naar zonnebrand ruikt. Wel een lekkere natuurlijk. Je weet wel, dat geurtje wat je op het strand ruikt. Zon, zee etc. Ik vind dat altijd zoooo lekker! Er zijn er wel een aantal online te vinden maar ik wil juist meningen weten en geen verkooppraatjes. Mijn budget is niet heel groot trouwens. Hebben jullie ideeën?
Je hebt een parfum die echt naar zonnebrand ruikt, van lancaster. Pinkit.nl - BEAUTY | LANCASTER LE PARFUM SOLAIRE - Pinkit.nl
Ik heb zelf trouwens sun delight van jill sander en is een licht zoete, niet zware geur die ook wat fris ruikt. Ik vind hem wel lekker
Laguna Salvador Dali deze heb ik nog niet, maar ik vind het heerlijk ruiken. Sun Delight Jil Sander idd, de gewone Sun vind ik persoonlijk te zoet en te zwaar. Mijn persoonlijke favoriet is al jaren Eau de Vahines van Yves Rocher, de ultieme zomer geur, en ik heb er veel, als ik deze ruik, denk ik meteen aan zon, strand, zee, palmbomen, zonnenbrand, cocktails, een tropische paradijs, echt onwijs lekker!
Nog eentje die ik heb en naar zonnenbrandcreme vind ruiken Sol da Bahia Eau d'Ete van Lancaster, zonder alcohol, dus weilig in de zon.
Monoï de Tahiti van Yves Rocher, dat is voor mij echt de ultieme strandgeur! En een fijn prijsje ook, en hij blijft lang ruiken (zeker als je ook de andere producten uit die lijn gebruikt).
Sun. Ik heb nu de sun shake maar die vind ik eigenlijk te licht. Tommy girl heeft voor mij ook een zomers vleugje hoewel ik deze zelf niet draag
Monoï de Tahiti - Eau de Toilette 100 ml,Parfum,Nederland: Yves Rocher Ik heb iedere zomer die hele lijn, zoooooooo lekker Dat is echt het ultieme zomerse luchtje ...
Ik zou niet voor jill sander gaan. 1 op de 3 vrouwen draagt het nu denk ik. Pff, als ik ergens loop komt de ene zweem na de andere me tegemoet. Zo'n zware lucht vind ik het.